Du vet du er gravid når....

Når du sjekker gravidappene altfor mange ganger daglig og leser alt som er.. og gjør det samme igjen og igjen :santa og igjen

Haha, ja. Sjekker appen før jeg står opp (selv om jeg veldig godt vet hvor mange dager jeg er). Sjekker deretter sannysnligheten for at dette går bra (selv om jeg sjekket det minst fem ganger dagen før).
 
Haha, ja. Sjekker appen før jeg står opp (selv om jeg veldig godt vet hvor mange dager jeg er). Sjekker deretter sannysnligheten for at dette går bra (selv om jeg sjekket det minst fem ganger dagen før).
Haha ja akkurat som meg!
 
Du tror det er siste episode i en serie og starter å gråte, for så å starte å gråte når en av de får en makeover... For så å gråte når du oppdager at det ikke er siste episode, for så å gråte IGJEN når ene hovedpersonen viser seg å være gravid :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
Jeg blir utslitt av dette :eek::oops:
 
Når du synes oppvaskmaskinen lukter så vondt at du heller prøver å bruke en potetskreller som ostehøvel enn å åpne opp og ut ostehøvelen... :bag::hilarious:
 
Når du overtenker i ulike situasjoner. For eksempel da jeg leverte gutten kl 09.00 og kompisene hadde kommet før han i bhg. Jeg så han sto der å så på dem mens de lekte.
Som regel går jo det bra, men så blir man så bekymret over at han kanskje blir gående alene. Heldigvis vet jeg at han har mange venner da :happy:.
 
Du seriøst vurderer å ha med deg matpakke på soverommet :hilarious: hilsen hun som bråvåkner av sult både 1 og 2 ganger pr natt :facepalm:


Haha, det gjorde jeg første dagene i juleferien, for å ikke vekke mistanke hos foreldrene mine før jeg fortalte dem nyheten. Ikke superdigg med niste på senga, men gjorde susen!
 
Når du har vært trøtt hele dagen og har hatt lyst til å sove. Men når du legger deg så blir du lys våken og liggende å lese på forumet :woot:.
 
Når du blir kvalm av at mannen kommer med forslag på hva vi skal ha til middag neste uke
 
Når man avbestiller Godt Levert til andre trimester fordi 1) orker ikke lage mat og 2) umulig å si på forhånd hva man liker å spise den uka
 
Når man er så trøtt at man kan sove om natta, på formiddagen og slokner når ungene er i seng. Lurer på hvordan jeg skal overleve 3 nattskift i helga.
 
Når sambo må spise brødskiva(med makrell) på terrassen fordi du ikke klarer lukta...
 
Når mannen lurer på hvilken film vi skal se, og om jeg klarer å holde meg våken gjennom hele..

(Svaret var å ta den han ville se mest, for jeg kom til å gå å legge meg før den er ferdig)

Kan ikke starte en film som er over to timer etter klokken 20:hilarious:
 
Du våkner kl 4 og ikke får sove igjen. :shifty:
 
Back
Topp