Du vet du er gravid når...

..når man allerede har begynt å ofre ting man har lyst til for den lille i magen ❤️ Adjø, ferie i Karibien :smiley-angry017
(Men selvfølgelig så utrolig verdt å la være!)
Det ofret vi også forrige svangerskap :sorry: hadde planlagt alt i nesten ett år!

Når du kjøper inn halve butikken og gjerne 3-4 middager for å finne noe som frister, men så er du så kvalm at du ikke spiser noe av der du kjøpte.

..når man allerede har begynt å ofre ting man har lyst til for den lille i magen ❤️ Adjø, ferie i Karibien :smiley-angry017
(Men selvfølgelig så utrolig verdt å la være!)
Ja me va sekunda fra å bestilla cruise i karibien før eg begynte å tenka på zika... så bra at eg kom på da, for ville ikkje risikert da for babyen min <3

Det ofret vi også forrige svangerskap :sorry: hadde planlagt alt i nesten ett år!
Ja verken zika eller sjøgang etter cruise fristet.. sist gang vi var så lenge på båt rullet det rundt i hodet i 2 uker etterpå.. tenkte det var det siste jeg trengte midt i kvalmen :p

Når du kjefter på samboeren fordi han har har kjøpt feil sjokolade.. :rolleyes:

Du sender samboeren ut i snøføyken klokka 20.00 på kvelden for å kjøpe Doritos og hermetisk tunfisk ...

Når du begynner å grine første gang du ser musikkvideoen til Frost 2 :p

Når du begynner å gråte fordi samboeren sender melding mens han er på julebord med jobben, for å si at de har det gøy og at han elsker deg :sad010:hilarious::hilarious:

... når elever og kollegaer forsiktig sier at jeg ser litt sliten ut (de vet ikke at jeg er gravid. Influensa har gått på huset, så de tror nok det er det)

Back
Topp