Du vet du er gravid når...

Du er sint fra du står opp, før du plutselig blir kjempe lykkelig (uten egentlig grunn), før du får litt angst og så senere gråter litt.... #minmorgen
 
Åh herregud - det har jeg ikke tenkt på engang. Julesangene - det kommer til å bli grining ut av en annen verden. Haha!

Det verste er at jeg til vanlig blir rørt av 17.mai musikk!! Så det blir gøy på 17.mai til våren også:laughing001:laughing001
 
Ja bor nært Bodø. Men selve Bodø er omringet av bomstasjoner i øst og kanel, så er myyye billigere å ta tog på jobb enn bilen.
Bomstasjoner ja :confused: ikke vært i Bodø utenom et kafébesøk før flyet mitt skulle gå, men vært i Saltstraumen ei langhelg hos ei venninne. Utrolig vakkert :happy:
 
Fint som fy ja, men blåser jo bestandig. -1 idag men med aktive kuldegrader er det -10. Men trives veldig godt å bo her oppe:happy:
Hehe, ja det er noe med den kulden :eek: mannens familie er nordfra så blir noen besøk dit, men det holder for min del :p
 
Nå kl er 20.19 og du alt lugger i senga forde du ikke kan holde øyene oppe
 
Når du leter febrilsk etter nøkkelen til bilen når du er ferdig på jobb, for så å finne ut at du lot de stå igjen i bilen :chicken: (Kanskje ikke et tegn på at jeg er gravid, men måtte skylde på dette til samboeren... flaut)
 
Når står på kjøkkenet å lager mat men presterer å slippe alt du tar i hendene minst 1 gang. Eller når du skal ut å handle å sier Godnatt til samboeren i det du går ut døra istedenfor hade :hilarious::rolleyes:
 
Når du leter opp babybilder av deg selv og typen for å fundere på hvordan mini kommer til å se ut :rolleyes:
 
Back
Topp