Du vet du er gravid når...

Du drar på flere søndagsåpne butikker fordi cravings på grønne epler slår inn:hilarious:
 
Når du kaster opp og er kvalm, men velger å likevel spise marsipankake
 
Du blir så rørt av Karsten og Petra at du må fella nokon tårer:hilarious:
 
Når du er sulten 24/7...spise hele tiden.. Og kilorne raser på :)
 
Når babygrøt plutselig lukter utrulig godt
 
Når du ikke husker sist du virkelig hadde lyst på noe mat :depressed:
 
Har så mange no....

* når mannen må henta banan til deg midt på nattå
* Når ein setter luft/ drikka i halsen til kvart måltid og må hosta i 5 min...:eek:
* når ein er kjempesvulten og eter 3 beter av maten for så å vera dødsmett ( pinlig på restaurant isåfall)
* når ein kjefta på 3 åringen uten grunn og ho seier ikkje snakk så høgt mamma ( då fekk ho ein go klem etterpå :(:Heartred)
 
Har så mange no....

* når mannen må henta banan til deg midt på nattå
* Når ein setter luft/ drikka i halsen til kvart måltid og må hosta i 5 min...:eek:
* når ein er kjempesvulten og eter 3 beter av maten for så å vera dødsmett ( pinlig på restaurant isåfall)
* når ein kjefta på 3 åringen uten grunn og ho seier ikkje snakk så høgt mamma ( då fekk ho ein go klem etterpå :(:Heartred)
Den med fort mett når man først spiser kjenner jeg meg sååå godt igjen i!!
 
Når lukten av fiskekaker har blitt din fiende nummer 1 og du faktisk til tider ikke kan tenke deg noe annet du nærer et sånt hatforhold til, selv om du egentlig liker det til vanlig :hilarious:
 
Har så mange no....

* når mannen må henta banan til deg midt på nattå
* Når ein setter luft/ drikka i halsen til kvart måltid og må hosta i 5 min...:eek:
* når ein er kjempesvulten og eter 3 beter av maten for så å vera dødsmett ( pinlig på restaurant isåfall)
* når ein kjefta på 3 åringen uten grunn og ho seier ikkje snakk så høgt mamma ( då fekk ho ein go klem etterpå :(:Heartred)
Hahha vekte du samboeren din for å få en banan?!? :hilarious:
 
Du begynner å gråte fordi du leser rapport fra barnehagen at «barna skal få oppleve demokratisk deltagelse ved å bidra og medvirke til barnehagens innhold» :confused013
Tatt rett fra rammeplanen ja Jeg er ped.leder på en småbarnsavdeling, men ville formulert mer konkret. Det der ville jeg også grått av hihi
 
Last edited:
Back
Topp