Du vet du er gravid når.....

Førstegangsgravid? ;) her er tredjemann på vei og de to eldste starter festen SENEST 06.30. Hver dag.

Nei, andre gangs. Her har jeg en fantastisk mann som gir meg mulighet til å sove lenge i helgene når han er hjemme. Storesøster er 5 år, så hun klarer seg veldig godt selv. Hun lager seg frokost og slår på tv selv. Vi er bare i veien for henne.
 
... når du griner av Fantorangen sin pussesang på TV fordi du savner far i huset (han synger den så fint og så er han vekkreist på jobb).
 
... når mannen må GÅ (hadde tatt seg en øl) til butikken pga akutt cravings etter pulverpadder :D
 
.... når en har spist litt deilig fredagstaco, men den kommer opp igjen ikke lenge etter :shifty:
 
Når man begynner å gråte av å høre små tassende barneføtter som løper over gulvet på morningen
 
Når man planlegger måltidene etter hva som er "mest behagelig" å spy opp igjen ........ :depressed:
 
Åhh! Det er et tveegget sverd, det der.
Er kvalm fordi du er sulten, men ikke orker å spise fordi du er kvalm:eek:

Fant ut at det gikk bra med visse typer mat så lenge jeg ikke trengte å lage/se det og bare puttet det inn i munnen i små mengder av gangen og spise hver time. Kvalmen var der men mye værre uten mat i magen (sovnet med mat i hånden noen netter)
 
Når en posjon mat er på omtrent 2 dl og man feirer med jubel når man har klart å spise hele posjonen. (og faren lurer på hvorfor det skal være så vanskelig å spise opp noe så lite)
 
Back
Topp