Du vet du er gravid når...

Når du spiser digg havregrøt til frokost, men ender opp med å få alt ut igjen 5 min etterpå. Hei doskåla:yuck:
 
Når du ligger på sofaen og holder på å tisse på deg, men du gidder ikke gå på do fordi du var for en halvtime siden..
 
Når deodranten din gir opp og du går med digre blaute svetteringer under armene, og lukter arbeidskar fra østeuropa som ikke har dusja på 3 uker.
 
Når du bare kan glemme å invitere til bursdagsfest på kveldstid, da skal du jo sove.
 
Når du sovner i tannlegestolen, fordi du er så himla trøtt om dagen.
 
Når du går på badet for kvelden, tisser, pusser tenner, tar på pysj og så bare MÅ tisse en skvett igjen.. :bag:
 
Last edited:
... når du sovner i skiheisen i trekket

... når du plutselig får syykt lyst på leverpostei, noe som jeg ikke kan fordra til vanlig
 
Når du er så sykt kvalm at du håper du får til å spy eller får diaré sånn at du kan spise mer :hilarious:
 
Når du føler at det eneste du gjør om dagen er å spise for å døyve kvalmen. Så mao så føler du deg som en oppblåst dinosaur som har lagt på seg minst et tonn til.
 
du spiser 5 pizzastykker til middag, og en halvtime senere rumler magen....
 
Når du brekker deg og kaster opp når baby daddy kommer inn i samme rom som deg, bare fordi han svakt dufter noe annet enn det du var vant med i det øyeblikket. Og når han tar på parfyme fordi han ble bevisst og usikker på lukten sin, så blir det værre og du blir sur.
 
Når du har lyst på Mozell hver eneste dag. Jeg som vanligvis ikke drikker brus.
 
Når man heller SALT på risgrøten i god tro om at det er sukker til tross for å underveis merke at det var finere korn enn sukker, det var en annen krukke enn den vi har sukker i OG jeg hadde nettopp laget en skål til 5-åringen hvor jeg heldigvis ikke gjorde samme feil, men det betyr at jeg hadde allerede brukt sukkeret, og allikevel går å henter saltet like etterpå når jeg skulle lage til meg selv :hungover: Jeg merker ikke feilen før jeg hadde satt meg ned og tatt første skje.. jeg spiste dermed IKKE risgrøt i dag, den gikk rett i søpla og matlysten var helt borte etter det der *grøss*
 
Når man våkner gråtende og må hulkende forklare til mannen at det var han som hadde skylden. For jeg drømte nemlig at han dro på UL uten meg fordi han ikke giddet å vekke meg når vi hadde time der og han kom hjem med en slags "gender reveal" gave til meg og det var sånn jeg fant ut at vi ventet ei jente xD jeg var så såret at han dro uten meg at jeg vekte meg selv ved å gråte :hilarious:

Vi skal på UL neste tirsdag og vi har snakket så mye om kjønn i det siste at det er nok der dette kommer fra men allikevel haha!
 
Back
Topp