Du vet du er gravid når...

Å, det er kjipt! Jeg har litt uren hud av og til, mellom eggløsning og mens, det er nok i stor grad østrogen som spiller inn på huden hos meg, men progesteron er jo heller ikke kjent for å gi smashing hud!
Hjelper nok ikke at jeg går på progesterontilskudd da gitt:p
 
Når du ALDRI er uthvilt :hilarious: er konstant trøtt
 
Når det å forsøke å sove på magen gjør meg kvalm :confused:
 
Når du står over do og spyr som en gris, og rett etterpå tenker "hva skal vi ha til middag i dag da?"...
 
Når mannen erter og sier noe morsomt og du først ler for så å få brått nok og bli dritsur å eksplodere :p hehe huff, skikkelig hormontroll altså
 
Når du sovner i sofaen før middagsbesøket er ferdig med desserten. Nesten, i hvert fall...
 
Når du har gått fra å være en oppblåst hval til en oppblåst dinosaur...
 
Man står på butikken og nesten begynner å grine fordi man ikke vet hva man skal kjøpe til middag. Og heller ikke får kontakt med mannen som er på jobb.
 
Når tårene triller fordi eggerøra var så god. :sad010
 
Når du veksler mellom å være kvalm fordi du er sulten, og kvalm fordi du er mett :wtf:
 
Når du står opp kl 1 fordi du etter å ha ligget i 1,5 time bestemte deg for at sulten og kvalmen henger sammen, og du må spise noe.
 
Når du kvier deg for å gå i butikken ettersom det blir en duftstorm av ulike lukter trykkende opp i nesa(føles iallfall slik ut :p )
Blir kvalm bare å tenke på en tur igjennom parfymeavdelingen på taxfree’n :hungover:
 
Når du må snu ryggen til mannen i seng fordi han lukter for mye, selv etter tannpuss. :depressed:
 
Du alternerer hvilke toalett du går på på jobben, så de som sitter i nærheten ikke skal se hvor ofte du faktisk er der.
 
Back
Topp