Du vet du er gravid når...

:hilarious:
 

Vedlegg

  • 0A16BA20-10D6-4ED3-B59D-55D546E73C3E.jpeg
    0A16BA20-10D6-4ED3-B59D-55D546E73C3E.jpeg
    26,9 KB · Visninger: 24
Når man blir så glad at man griner. Mannen likte de samme gulvflisene som jeg :hilarious:

Og man lurer hele tiden på når man kan legge seg.
 
Når man er klein, selv om man var edru på fest...
 
Når kvalmen bølger gjennom kroppen og alt jeg vil er å sove..
Ble vekket av at tlf ringte idag, av ei som vet hva som har skjedd og at jeg skal ta det med ro fremover :sleep002
 
Når du sitter å griner hos legen din fordi du er så lei og sliten av å være kvalm :hungover::sad010

... og så får du sympati, kvalmestillende og sykemelding, hvilket betyr at det er greit at du ligger i senga 5 timer mer hver dag, som gjør deg så glad at du må gåte enda litt til :hilarious:
 
Når mannen stinker så mye at han må holde seg unna, to meter.. minst:depressed::hungover:
 
Når du våkner på natten og lurer på hvorfor det lukter kjøttpålegg og brødskive på rommet o_O
 
Når du nesten kjefter på dem i barnehagen fordi mini lukter makrell i tomat (han er allergisk mot fisk)... Men han har egentlig spist prim :hungover:
 
Når puppene har blitt så store at man smekker døra i dem på morgenen når man skal gå hjemmefra. Så øm i den ene i hele dag. :eek:
 
Når du elsker å være alene hjemme fordi du kan prumpe uhemmet som et orkester hele huset :director
 
Når man plutselig ser ut som puberteten er tilbake pga kviser...
 
...Du faker på jobb at du må ta en tur på apoteket, men stikker på butikken og kjøper smågodt isteden.
 
Oooh! Heldig! Har sjeldent kviser ellers men nå er det faktisk ganske ille:p

Å, det er kjipt! Jeg har litt uren hud av og til, mellom eggløsning og mens, det er nok i stor grad østrogen som spiller inn på huden hos meg, men progesteron er jo heller ikke kjent for å gi smashing hud!
 
Back
Topp