Du vet du er gravid når...

En tråd i 'Oktober 2019' startet av MaiMamma2015, 27 Feb 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Aicelain Elsker forumet Marsboerne 20 18 Oktoberlykke 2019

Du vet du er gravid når du tar til tårne lett :sad002

I går ryddet jeg leken til 1 åringen og tenkte på hvor mye en så liten en kan rote. Men så kom jeg på at før jeg vet ordet av det er det ingen leker mer. De blir store på et blunk,og trenger da ikke meg mer. Og da kom kom tårene og gråten :eek::smiley-ashamed008

• Hjertelig Hjertelig x 4
  2. Incjo Andre møte med forumet

Hahahahahahahaha føler denne så mye

3. Villa83 Elsker forumet Oktoberlykke 2019

Jeg begynte å gråte før introen var ferdig :hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  4. Villa83 Elsker forumet Oktoberlykke 2019

Når du gråter kontinuerlig fra halvveis ut i «Harry Potter og halvblodsprinsen» fordi du vet at Humlesnurr dør på slutten av filmen :hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  5. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Når du går i butikken for å handle middag, og kommer hjem med en agurk og en pose baconsvor

• Morsom Morsom x 3
  6. BabyG Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Høsthjerter 2017

Ååh kald agurk fungerer veldig godt på meg nå!

7. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Jeg hadde en hel fra før så du kunne fått den. Meget logisk handling må jeg si

8. 123asdf Elsker forumet Oktoberlykke 2019

Når kona sier at det er middag om 10 min og du da tenker «åh, må ordne meg noe mat i mellomtiden da sånn at jeg ikke DØR» :p

• Morsom Morsom x 3
    • Liker Liker x 1
    • Vinner Vinner x 1
  9. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Når du skal varme kylling i mikroen, og setter den inn i skapet over mikroen i stedet og tror den skal bli varm av det :rolleyes:

• Morsom Morsom x 2
  10. Når du setter deg fast mellom bilene på parkeringsplassen, fordi du ikke hadde fått med deg størrelsen på din egen babymage.. Fikk heldigvis hjelp til å komme meg løs :D

• Morsom Morsom x 3
  11. Burde holde i massevis!

• Morsom Morsom x 1
  12. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Ja jeg hadde blitt mett på det, men stakkars gutta hjemme. De hadde vel sultet foran kjøleskapet :p

13. Muligens litt verre med dem ja. Men hva forventer dem da, når dem sender den gravide for å handle? :p

• Morsom Morsom x 1
  14. Hubro Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Når man putter den (skitne) potetskrelleren sammen med oppvasksbørstene i stedet for å vaske den :rolleyes:

15. Septokt19 Forumet er livet Juli13-jentene Oktoberlykke 2019

Når du leste ordet baconsvor her i går, og bare MÅTTE kjøpe det first thing etter jobb i dag ;-) Stappgnudd god natt :)

16. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

You’re welcome :hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  17. Septokt19 Forumet er livet Juli13-jentene Oktoberlykke 2019

Jo, takk for de kaloriene du ;-) Haha... Som om jeg sleit med å få i meg nok.... Vel, har halve posen igjen til i kveld, er vel bare å slå til

18. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Er bare helg en gang i uka :hilarious:

19. Septokt19 Forumet er livet Juli13-jentene Oktoberlykke 2019

Sant nok! Takk for støtten ;-) knas knas knas!

• Uenig Uenig x 1
    • Morsom Morsom x 1
  20. Mars18oktober19 Glad i forumet Marsboerne 20 18 Oktoberlykke 2019

Når du sitter å knasker isbiter som det var potetgull, og begynner å få hetta når du oppdager at det ikke er flere poser igjen! :laughing002 vurderte å ta med termokoppen på besøk i sta for å ha med isbiter. Var ikke sånn med første!

• Morsom Morsom x 3

Del denne siden