Du vet du er gravid når...

Du vet du er gravid når du tar til tårne lett :sad002

I går ryddet jeg leken til 1 åringen og tenkte på hvor mye en så liten en kan rote. Men så kom jeg på at før jeg vet ordet av det er det ingen leker mer. De blir store på et blunk,og trenger da ikke meg mer. Og da kom kom tårene og gråten :eek::smiley-ashamed008
 
Når du gråter kontinuerlig fra halvveis ut i «Harry Potter og halvblodsprinsen» fordi du vet at Humlesnurr dør på slutten av filmen :hilarious:
 
Når du går i butikken for å handle middag, og kommer hjem med en agurk og en pose baconsvor
 
Ååh kald agurk fungerer veldig godt på meg nå!
Jeg hadde en hel fra før så du kunne fått den. Meget logisk handling må jeg si
 
Når kona sier at det er middag om 10 min og du da tenker «åh, må ordne meg noe mat i mellomtiden da sånn at jeg ikke DØR» :p
 
  • Liker
Reactions: Cgn
Når du skal varme kylling i mikroen, og setter den inn i skapet over mikroen i stedet og tror den skal bli varm av det :rolleyes:
 
Når du setter deg fast mellom bilene på parkeringsplassen, fordi du ikke hadde fått med deg størrelsen på din egen babymage.. Fikk heldigvis hjelp til å komme meg løs :D
 
Når man putter den (skitne) potetskrelleren sammen med oppvasksbørstene i stedet for å vaske den :rolleyes:
 
Når du leste ordet baconsvor her i går, og bare MÅTTE kjøpe det first thing etter jobb i dag ;-) Stappgnudd god natt :)
 
Jo, takk for de kaloriene du ;-) Haha... Som om jeg sleit med å få i meg nok.... Vel, har halve posen igjen til i kveld, er vel bare å slå til
Er bare helg en gang i uka :hilarious:
 
Når du sitter å knasker isbiter som det var potetgull, og begynner å få hetta når du oppdager at det ikke er flere poser igjen! :laughing002 vurderte å ta med termokoppen på besøk i sta for å ha med isbiter. Var ikke sånn med første!
 
Back
Topp