Du vet du er gravid når...

Når du koser med magen selvom spiren forsatt er bitteliten :Heartred

Når du nesten jubler hver gang du er på so og ser at det fortsatt ikke er noe blod nei:D

Du løper på do hver gang det kommer en gush utflod i frykt for at det var blod :oops:
Det var akkuratt de tingene jeg tenkte på;)
 
Når du drømmer de villeste drømmer hver eneste natt! I går natt drømte jeg at jeg hjalp en bodybuilder med å stikke fra politiet... for så å bli forelsket i ham og ... (ja, dere vet:rolleyes:). I natt drømte jeg at jeg var på OUL og fikk vite at jeg ventet tvillinger og at begge var jenter :hilarious:
 
Når du blir sint på mannen over en bagatell, og etterpå begynner å gråte fordi du får så dårlig samvittighet :hilarious:
 
Når man gleder seg til å legge seg. Om det er etter jobb, før jobb eller før klokken 21 på kvelden! :hilarious:
 
Når du er klar for natta før klokka har bikket sju.... Ligger med lillemann på armen nå, og jeg har så lyst til å bare lukke øynene og forsvinne inn i drømmeland med alle de ville og gale drømmene :hilarious:
 
Når du vet du må knipe, men glemmer å gjøre det
 
Når du sovner så fort du får satt deg ned i sofaen. Sover gjerne 1-2 timer, men er like trøtt til kvelden
 
Når du bare kan bo på toalettet fordi du må tisse hele tiden uansett :dead:
 
Når du har blitt totalt glemsk og ikke husker om du har gjort noe eller lagt noe 5min etterpå.
 
Når du begynner å grine fordi alt føles litt overveldende. Men i neste sekund er du bare evig takknemlig for at du er gravid <3
 
Når budsjettet på toalettpapir øker fordi man tisser så mye
 
Du får tårer i øynene og klump i halsen av en redning i Bondi Beach
 
Når støttestrømpene er på allerede i uke 7 :p

Haha! Skal på fest i kveld og vurderer sterkt støttestrømpebukse!! :p Er også i uke 7.
Min tante er jordmor og hun mener egentlig at man burde begynne så tidlig man bare orker.
 
Haha! Skal på fest i kveld og vurderer sterkt støttestrømpebukse!! :p Er også i uke 7.
Min tante er jordmor og hun mener egentlig at man burde begynne så tidlig man bare orker.
Da hadde jeg gått for støttestrømpebukse altså :D
 
Når du begynner å grine fordi Tom Hugo (som du sang i kor med på ungdomsskolen!) vinner den norske MGP finalen :rolleyes::wacky: Himmel... og jeg som pleier å ta på meg hørselvern hver gang det er Eurovision sending på TV :hilarious:
 
Du vet du er gravid når du stjeler alle mannes sine myke baggye klær :D nå har jeg kidnappa bjørn borg pysjbuksa hans :knegg:
 
Når du er så kvalm at du ikke klarer å se innom babyverden :hungover: Har litt å lese nå her inne
 
Back
Topp