Du vet du er gravid når.....

Du vet du er gravid når du får super smelling powers.. ingenting unnslipper min nese.... dårlig ånde, dusjsåpe, intense matlukter..... det verste er vaskemiddelhyllene i butikken og avdelingen for duftlys på Ikea, det brenner i nesa :hilarious:
 
Når du blir så glad over å se snøen forsvinne fra gårdstunet og jordene rundt huset at du hyler av glede og får tårer i øynene :hilarious:
 
Når du sitter og sipper av alpin-VM selv om du aldri har vært særlig interessert i sånt.
 
Når man er konstant tett i nesa
 
Når du er tissetrengt for andre gang på to timer uten at du har drukket noe :)
 
Når mannen er det deiligste som finns på to bein, og man bare har lyst til å kaste seg over han...
 
Jeg spiste opp potetgullet. 15 min senere leker mini med et flak på gulvet! Vurderte sterkt å spise det, men havnet heldigvis i søpla! :laughing001
 
Når bøtta blir med hvor enn du beveger deg rundt i huset :hungover:
 
Når man legger seg 1-2 timer tidligere enn vanlig, men fortsatt er trøtt når man må opp.
 
Når mannen er det deiligste som finns på to bein, og man bare har lyst til å kaste seg over han...
Eller når mannen plutselig ikke er det deiligste som finns mer, og man bare har lyst til å knipe :p
 
Når klokka er rett over åtte på kvelden og det eneste du kan tenke på er å sove... er det sosialt akseptert å legge seg nå? :hilarious:
 
Når klokka er rett over åtte på kvelden og det eneste du kan tenke på er å sove... er det sosialt akseptert å legge seg nå? :hilarious:
Haha ja! Natta :p
 
Back
Topp