Du vet du er gravid når.....

Villa83

Elsker forumet
Oktoberlykke 2019
Du vet du er gravid når du får super smelling powers.. ingenting unnslipper min nese.... dårlig ånde, dusjsåpe, intense matlukter..... det verste er vaskemiddelhyllene i butikken og avdelingen for duftlys på Ikea, det brenner i nesa :hilarious:

Villa83

Elsker forumet
Oktoberlykke 2019
Når du blir så glad over å se snøen forsvinne fra gårdstunet og jordene rundt huset at du hyler av glede og får tårer i øynene :hilarious:

HeltTexas

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Når du sitter og sipper av alpin-VM selv om du aldri har vært særlig interessert i sånt.

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Når man er konstant tett i nesa

Villa83

Elsker forumet
Oktoberlykke 2019
Når du er tissetrengt for andre gang på to timer uten at du har drukket noe :)

Solstrål1

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Når mannen er det deiligste som finns på to bein, og man bare har lyst til å kaste seg over han...

Mars18oktober19

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Jeg spiste opp potetgullet. 15 min senere leker mini med et flak på gulvet! Vurderte sterkt å spise det, men havnet heldigvis i søpla! :laughing001

LillyMom

Gift med forumet
*MIA*
Oktoberlykke 2019
Når bøtta blir med hvor enn du beveger deg rundt i huset :hungover:

EA89

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Oktoberlykke 2019
Når man legger seg 1-2 timer tidligere enn vanlig, men fortsatt er trøtt når man må opp.

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Når mannen er det deiligste som finns på to bein, og man bare har lyst til å kaste seg over han...
Eller når mannen plutselig ikke er det deiligste som finns mer, og man bare har lyst til å knipe :p

Villa83

Elsker forumet
Oktoberlykke 2019
Når klokka er rett over åtte på kvelden og det eneste du kan tenke på er å sove... er det sosialt akseptert å legge seg nå? :hilarious:

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Når klokka er rett over åtte på kvelden og det eneste du kan tenke på er å sove... er det sosialt akseptert å legge seg nå? :hilarious:
Haha ja! Natta :p

Topp