Du vet du er gravid når.....

En tråd i 'Oktober 2019' startet av Villa83, 30 Jan 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. HoneyBooBoo Forelsket i forumet Oktoberlykke 2019

Når det er helt naturlig å drikke et stort glass med kald melk for å dempe kvalme :hilarious:

2. 1barnvilha2 Flørter med forumet

Når jeg ikke kan gjøre noe annet enn å snakke om at jeg er gravid og alle tanker jeg har til en venninne og samboer :O

3. 87camilla Betatt av forumet Oktoberlykke 2019

Tenker på når jeg skal få til en liten lur.

• Enig Enig x 1
  4. HeltTexas Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Når du må i gang med å sette sprøyter på deg selv hver dag igjen..:wtf:

5. HeltTexas Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Ooooog når du ikke husker sist du var på do for nummer 2..:smiley-ashamed008

• Enig Enig x 1
  6. Enkefalos Forumet er livet Septemberbarna 2019 VIP Oktoberlykke 2019 Aprillykke 2017 Assistert-jentene

Når det eneste du tenker på er mat og når det er innafor å spise litt til. Jeg blir ganske fort mett, men såå fort sulten/fysen igjen. Jeg lovte meg selv å ikke skeie så ut denne gangen som sist, men det er jaggu lettere sagt enn gjort :eek:

7. Villa83 Elsker forumet Oktoberlykke 2019

Når du står opp etter at du har lagt deg for å spise en yoghurt. Det var det eneste som fristet når kvalmen kom snikende.

8. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Å nei, kan jeg spørre om hva slags sprøyter det er?

9. HeltTexas Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Blodfortynnende. Håpte egentlig å slippe unna, eller i alle fall slippe med bare tabletter. Men nei, blir både sprøyter og tabletter helt frem til eventuell fødsel.:wtf:

10. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Sprøyter er noe dritt! Hvor ofte må du ta de? Setter du de selv?

11. HeltTexas Glad i forumet Oktoberlykke 2019

En gang om dagen. Setter dem selv ja, rett i mageflesket.;)

12. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Digg :p jeg går vanligvis på sprøyter og setter i låret, men er glad jeg har en lang pause nå. Man blir så lei :wacky:

13. HeltTexas Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Det er så dritt! Heldig du som har pause da. Men jeg skal vel ikke klage, har pause hele tida når jeg ikke er gravid.:laughing002

14. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Haha du kan få lov til å klage litt, det går fint :hilarious:

Del denne siden