Du vet du er gravid når.....

Villa83

Elsker forumet
Oktoberlykke 2019
En veldig snill nabo førte til at jeg oppretter denne trådene... fordi.....


Du vet du er gravid når du begynner å grine av glede fordi naboen kommer med traktoren og brøyter hele innkjørselen og gårdstunet ditt :hilarious:


Jeg hadde akkurat gitt junior frokost, sagt «bare spis og kos deg med barne-TV du, så skal mamma bare opp til veien for å flytte litt (les:veldig mye) snø sånn at vi kommer ut med bilen». Gruet meg sånn, for jeg er litt småuggen/småkvalm i dag. Og akkurat når jeg har sagt det og er på vei ned for å kle på meg og gå ut, så kommer sannelig verdens snilleste nabo! :Heartred Han pleier alltid ta fjøsstellet før han brøyter hos oss, så derfor forventet jeg absolutt ikke at han skulle komme så tidlig. :notworthy:sad010
 
Utrolig kjekt med snille naboer! :happy:

Du vet du er gravid når du drømmer om at du har sagt det fortrolig til svigerinna di, og hun sier det til sine barn før du har fått fortalt dine, og de sier det til alle :hilarious:
 
Når kattene skal ligge på fanget, de gjør det kun når jeg er gravid, våknet med ene katten nede mellom beina, og da tenkte jeg at nå bør jeg ta test!

Og når brystene er så ømme at man har lyst å slutte å amme minsten!
 
Når kattene skal ligge på fanget, de gjør det kun når jeg er gravid, våknet med ene katten nede mellom beina, og da tenkte jeg at nå bør jeg ta test!

Og når brystene er så ømme at man har lyst å slutte å amme minsten!

Tror katter, og dyr generelt, sanser mer enn vi aner :) Jeg har to katter, den ene har alltid vært litt sky og tilbakeholden når det gjelder kontakt og kos. Nå er hun oppå meg og gjerne med hodet heeeeelt inn i halsgropa eller mot panna mi så fort jeg legger meg på sofaen :hilarious:
 
Når du akutt får lyst på druer, og har kommet deg til butikken på 5 min for å kjøpe druer :hilarious:
 
Når du plutselig gråter uten grunn mens du spiser og har munnen full av mat... :laughing002
 
Når du skal kose deg med barne-TV sammen med barnet ditt, men sovner før introen er ferdig....... og våkner til «mamma! Jeg er ikke en pute!!!» .. :rolleyes:
 
Du vet du er gravid når mannen plutselig ser usedvanlig sexy ut når han sover:laughing021 det er nesten så han må vekkes for plikten kaller :salut:love022
 
Når alle tanker om trening og sunt kosthold blir med tanken :p
 
Du vet du er gravid når mannen plutselig ser usedvanlig sexy ut når han sover:laughing021 det er nesten så han må vekkes for plikten kaller :salut:love022
Er det nå jeg skal skrive: du vet du er gravid når lysten har forsvunnet med vinden? :hilarious:
 
Du vet du er gravid når du holder på å le deg i hjel av at mannen svarer ja hver gang storebror roper mamma :hilarious: Egentlig ikke så morsomt en gang haha
 
Du vet du er gravid når du har lyst på salt til alt... sikker på jeg kunne spist salt til kake akkurat nå
guilty pleasues
 
... når du gir fingeren til en frekkas i trafikken og bare virkelig koker innvendig og fantaserer om å maltraktere han med et balltre for så gråte rett etterpå (ikke pga dårlig samvittighet, men bare fordi du er gravid)

Dette skjedde altså meg i dag og det er totalt ulikt meg. Jeg kan bli irritert på folk i trafikken, men har virkelig aldri tatt meg bryet med å vise finger! Jeg har altså fått så kort lunte i det siste. Snart er den ikke der mer.
 
Når alt du tenker på er babybabybabybaby og kan sitte timesvis på nett og forum og søke alt om emnet og glede deg over alle innkjøp
 
... når du gir fingeren til en frekkas i trafikken og bare virkelig koker innvendig og fantaserer om å maltraktere han med et balltre for så gråte rett etterpå (ikke pga dårlig samvittighet, men bare fordi du er gravid)

Dette skjedde altså meg i dag og det er totalt ulikt meg. Jeg kan bli irritert på folk i trafikken, men har virkelig aldri tatt meg bryet med å vise finger! Jeg har altså fått så kort lunte i det siste. Snart er den ikke der mer.
Haha uff, hater at veien er så kort til gråt :arghh: litt vittig at du ikke gråt pga dårlig samvittighet da :p
 
Når du skifter fra optimisme til bekymring og tilbake til optimisme igjen så raskt at du nesten ikke henger med selv :rolleyes:
 
Når du i uke 5 går rundt som en gammel dame pga murringer i livmoren :hilarious: Jeg må være litt av et syn for kunder på jobb til tider!
 
Jeg må bare legge inn en for når dere blir skikkelig store:
Når du setter deg fast mellom to biler på parkeringsplassen og må ha hjelp for å komme deg løs....
 
Back
Topp