Du vet du er gravid når...

Har styrt glatt unna!! Jeg må bytte kanal når jeg aner at noe fælt er i ferd med å skje på naturprogram npr jeg ikke er gravid. Nå hadde jeg sikkert endt opp med å bli sykemeldt i ei uke:)

Huff! Jeg bruker vanligvis ikke å reagere spesielt når reptiler dør, for jeg liker de ikke spesielt godt. Det endte med at jeg måtte skru av hele greia for de viste noen supersøte apebabyer som hang faretruende høyt over bakken, og om noe hadde skjedd med en søt apebaby så hadde jeg gått i bakken.
 
Når du irriterer deg over mye mye sambo roter og hvor lite husarbeid han gjør! (Han gjør akkurat det samme som før jeg ble gravid..)

Signerer denne! Vi har inngått avtale om støvsuging i dag slik at jeg ikke går og maser. Håper det holder. Jeg kan ikke ha hovedansvaret for hjemmet + matlaging + være med baby 24/7 når hun kommer, så det må noen endringer til.
 
Signerer denne! Vi har inngått avtale om støvsuging i dag slik at jeg ikke går og maser. Håper det holder. Jeg kan ikke ha hovedansvaret for hjemmet + matlaging + være med baby 24/7 når hun kommer, så det må noen endringer til.

Og sånne enkle ting som å sette oppvask inn i oppvaskmaskin og ikke på benken, tar ut søpla når den er full og ikke bare "stappe" mer ned i en allerede full pose, og rydde etter seg! Finner du frem noe så legg det tilbake! Argh! (Dagens utblåsning)
 
Når du blir sur på mannen fordi han endrer stilling på lamellene i vinduet [emoji34] får så dårlig samvittighet etterpå når jeg innser hvor mange småting jeg reagerer på #hormoner
 
Når man har lyst på sex og gråter fordi kjæresten sovner midt i hintinga og hormonene kommer frem til at han ikke liker deg lenger [emoji23]
 
Når man sniker seg til å lukte på nye sko hver gang man har anledning for det lukter bare så sinnsykt godt[emoji85]
 
Når man smygspiser rå potet strax samboern er ute av huset[emoji849][emoji85]
 
Når løsningen på sure oppstøt på kvelden, er å ikke spise noe som helst de siste timene før man skal sove.
 
Du prøver å pynte til advent/jul med ørten pauser innimellom, og lar halvparten av pynten ligge igjen i eskene fordi du orker ikke tanken på å rydde det tilbake igjen etter nyttår når man enten er sprekkeferdig eller har en baby der i tillegg
 
Når du blir anpusten av ALT.

For eksempel av å holde mobilen forran ansiktet når man sitter, fordi armen presser på magen.
 
Back
Topp