Du vet du er gravid når...

Du vet du er gravid ... når ting du mister på gulvet blir liggende på gulvet... :p

Det skal mye til for at jeg gidder å plukke det opp om dagen altså.. ;)
 
Du vet du er gravid ... når ting du mister på gulvet blir liggende på gulvet... :p

Det skal mye til for at jeg gidder å plukke det opp om dagen altså.. ;)
Hahaha!! :joyful: Så sant. Akkurat som her. Eneste problemet er at hunden plukker alt opp.. Enten leker med det, spiser det, eller gjemmer det! :p Ikke så veldig greit.
 
HI hi hi, nå ble jeg nysgjerrig på hvilke episode du har sett :p

Tror det var typ første episode hvor de snakker om at mammaen dems er dø og at de savner henne[emoji24] glad jeg satt alene for å si det sånn[emoji85]
 
Når jeg griner for at samboer har vært litt urolig om natta, så jeg ble vekket opp og brukte 5 min på å sovne igjen [emoji23] syntes jo såååå synd på meg selv [emoji13]

Eller når jeg ikke greier se the Voice fordi jeg blir så rørt når de går videre [emoji23]
 
Du vet du er gravid når man er truende til å løpe ut på ekra og stjele bh'n til kuene!

Søkki, str E er for lite og starta i utgangspunktet med str liten C. De var nå store sist gang, men dette er jo latterlig stort. Blir vel str dinosaur innen jura er fylt opp X-D

For å ikke snakke om temperament, og griner mere.. haha! Off....
 
Når du går å legger deg før 21.00 om kvelden fordi du kjenner du er verdens største hormontroll å alt i hele verden er urettferdig å at alt bare er så ufattelig teit[emoji57][emoji23]
 
Når du må tisse sånn ca 10 ganger i timen.... og man kan lovlig snike i do-køen på jobb pga magen :hilarious:

Eller når man gråter under en hardbarka action-film på kino (det var sånn jeg skjønte at jeg måtte være gravid)....

Eller når man går med sokker i sandalene fordi sandalene kan man bare stikke føttene inn i o_O
 
Du vet du er gravid når du knasker svisker på fredagskvelden [emoji1]
Eller når man gråter fordi kjæresten sier "det var mye okking og stønning" når man prøver å finne en god stilling i senga når venstre hofta er vond uansett. For det betyr jo at han ikke trur på deg når du sier at du har vondt [emoji85][emoji1]
 
Du vet du er gravid når du knasker svisker på fredagskvelden [emoji1]
Eller når man gråter fordi kjæresten sier "det var mye okking og stønning" når man prøver å finne en god stilling i senga når venstre hofta er vond uansett. For det betyr jo at han ikke trur på deg når du sier at du har vondt [emoji85][emoji1]
Huff, det er ikke bare bare. Noen gang så tenker de mannfolka vår.. "shitt.. Skulle bare holdt kjeft".. Haha!
 
Back
Topp