Du vet du er gravid når...

Når du grin i bilen på vei heim fordi dei ikkje hadde orkideer på blomsterbutikken...
 
Knytingen på kjolen havner i do fordi man har holdt seg så lenge som mulig, og ikke har tid til å se seg for før man setter seg ned [emoji17][emoji23]
 
Når du ser "Storkene" på Netflix og begynner å grine fordi det hadde vært så fint om alle som har problemer med fruktbarhet kunne sendt et brev til storkene og fått babyen de ønsker så sterkt:oops::rolleyes:
 
Når du irriterer deg over den upraktiske møbleringen hjemme hos svigers [emoji23] eller du er tissetrengt hele ikea turen og når du endelig finner et toalett kommer det to dråper ut [emoji85]
 
Griner til the voise når noen går videre[emoji24][emoji24][emoji849]( og da mener jeg virkeli griner[emoji85][emoji87])
 
Griner til the voise når noen går videre[emoji24][emoji24][emoji849]( og da mener jeg virkeli griner[emoji85][emoji87])

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] jeg også!
Så noen episoder i går, og var helt ferdig etterpå! Stortuta fordi jeg synes bestemora til han ene som gikk videre var så søt. Blir så rørt av å se hvor stolte og glade de blir [emoji4][emoji4]
 
Når du blir andpusten av å ta av/på buksen.
 
Når du spiste middag for en halvtime siden og spør samboeren om vi ikke skal gå ut å spise middag i dag [emoji23] sulten... Neida, ikke i det hele tatt [emoji23]
 
Når man spiser bittelitt feil, og ender opp med sure oppstøt resten av kvelden. :/
 
Når man har de mest vanvittig fjerne drømmene og man ikke klarer å innse at det bare var en drøm før mange timer etter man våkner fordi de er så virkelige...
 
Når man er så hormonell at man begynner å grine fordi du tenker på at eldstemann skal flytte hjemmefra om 10 år[emoji85][emoji85]
 
Når kvelden blir ødelagt fordi samboeren nekter å se mere på "fødeavdelingen".
 
Når man føler seg både trist og ensom og irritert og forvirret og oppgitt på en gang. Helt uten grunn.
 
Du ser planet earth sesong 2 og begynner å strigrine av at nyklekkede iguaner blir spist av slanger:nailbiting:
 
Når du irriterer deg over mye mye sambo roter og hvor lite husarbeid han gjør! (Han gjør akkurat det samme som før jeg ble gravid..)
 
Du ser planet earth sesong 2 og begynner å strigrine av at nyklekkede iguaner blir spist av slanger:nailbiting:

Har styrt glatt unna!! Jeg må bytte kanal når jeg aner at noe fælt er i ferd med å skje på naturprogram npr jeg ikke er gravid. Nå hadde jeg sikkert endt opp med å bli sykemeldt i ei uke:)
 
Back
Topp