Du vet du er gravid når...

Når nattbordet ser ut som et fruktfat fordi du ikke gidder å gå ned og spise midt på natta :D
Regner med det ikke bare er meg som våkner og er styggsulten :wideyed:
 
Når du ikke kan unngå å gråte en skvett mens du vasker og henger opp klær til babyen som har blitt brukt av storesøstrene. Så mange minner i de små plaggene :Heartred
 
Når du skulle ønske at du hadde urinkateter om natta så du slapp å våkne/stå opp fordi du må tisse... :p

Har vurdert å "låne" med meg et kateter eller to å legge inn på meg selv enkelte netter :p Så kommer jeg på at det er liten vits da jeg også våkner for å snu meg og da hjelper det lite med kateter :p :laughing005
 
Når du skulle ønske at du hadde urinkateter om natta så du slapp å våkne/stå opp fordi du må tisse... :p
Foretrekker heller å stå opp og tisse om natta enn å urinkateter, ekstremt ubehagelig a gitt :confused:
 
Når du får vondt i symfysen når du løfter foten fra den ene pedalen til den andre i bilen :confused:
 
Når du må sitte på en stol foran komfyren når du lager mat fordi du ikke orker å stå... :wacky:

Elske denna tråden. Den e så ekte! Di uten barn skulle bare visst:)

....når du sitter på doen og henger opp klær på stativet, fordi det blir for slitsomt å bøye seg for å plukke opp klær. Og fordi du ellers ville falt i bakken og besvimt!
 
Når mini beveger seg og man hopper til fordi det var så plutselig og ikke minst kraftig nå for tiden xP
 
Når man må sette seg ned på no for å klare å kle på truse, bukser og sokker.. Kan av en eller annen grunn ikke stå på en fot når jeg bøyer meg fremover..:/
 
Back
Topp