Å det sa de til meg også.Vet jeg var stooooor på slutten,men det var sårende å få høre sånt [emoji27] [emoji27] [emoji27]
Litt av hvert mann må finne seg i som gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å det sa de til meg også.Vet jeg var stooooor på slutten,men det var sårende å få høre sånt [emoji27] [emoji27] [emoji27]
Når du gruer deg til å gå til sengs.....
Kjenner til det. Trur ikkje eg har sove skikkelig på 2-3 veke.. får så vondt i bekken og lår [emoji22]
Kan si det sånn at jeg har ikke sovet ordentlig på flere mnd :-(
Usj! Ikkje noko artig. Bekkenet som plaga? Eg har hatt ei periode som var god, men no er det heilt grusomt. Prøva eg å kvile meg på dagen, men det fungera ikkje heller.
Det er alt fra opp å tisse, dansende mageboer,mann som står opp kl 02 for å dra på jobb. Og nå bekken i tillegg: -p jeg for noen ganger til å sove om dagen, men føler jeg ikke har tid
Kjenner meg veldig godt igjen.... Var våken til 0430 i dag tidlig, sov til 0700 når mini kom inn og vekket meg, leverte han i bhg og sov videre til 13.... Har ikkje fått gjort noe av det eg skulle i dag.... Store smerter i bekkenet, svimmel, og gleder meg bare til å bli ferdig no.....Det er alt fra opp å tisse, dansende mageboer,mann som står opp kl 02 for å dra på jobb. Og nå bekken i tillegg: -p jeg for noen ganger til å sove om dagen, men føler jeg ikke har tid
Kjenner meg veldig godt igjen.... Var våken til 0430 i dag tidlig, sov til 0700 når mini kom inn og vekket meg, leverte han i bhg og sov videre til 13.... Har ikkje fått gjort noe av det eg skulle i dag.... Store smerter i bekkenet, svimmel, og gleder meg bare til å bli ferdig no.....
Det tar av i magen under juleavslutning for 4.klasse.....ble litt høy barnesang
Jeg var på juleavslutning på tirsdag og merket også at det tok av i magen under syngingen. Tror hun hadde lyst å syne med jeg.