Du vet du er gravid når...

du våkner midt på natta med smerter oppunder ribbebeina fordi mini ligger og sparker oppi der.
 
Usj! Ikkje noko artig. Bekkenet som plaga? Eg har hatt ei periode som var god, men no er det heilt grusomt. Prøva eg å kvile meg på dagen, men det fungera ikkje heller.

Det er alt fra opp å tisse, dansende mageboer,mann som står opp kl 02 for å dra på jobb. Og nå bekken i tillegg: -p jeg for noen ganger til å sove om dagen, men føler jeg ikke har tid :p
 
Det er alt fra opp å tisse, dansende mageboer,mann som står opp kl 02 for å dra på jobb. Og nå bekken i tillegg: -p jeg for noen ganger til å sove om dagen, men føler jeg ikke har tid :p
Kjenner meg veldig godt igjen.... Var våken til 0430 i dag tidlig, sov til 0700 når mini kom inn og vekket meg, leverte han i bhg og sov videre til 13.... Har ikkje fått gjort noe av det eg skulle i dag.... Store smerter i bekkenet, svimmel, og gleder meg bare til å bli ferdig no.....
 
Kjenner meg veldig godt igjen.... Var våken til 0430 i dag tidlig, sov til 0700 når mini kom inn og vekket meg, leverte han i bhg og sov videre til 13.... Har ikkje fått gjort noe av det eg skulle i dag.... Store smerter i bekkenet, svimmel, og gleder meg bare til å bli ferdig no.....

Av alle ting,så dro jeg på ikea i dag i 3 timer og kjøpesenter i tre timer etterpå :p får nok straffen min i morgen!
 
Når du er den eneste på venterommet som ikke sitter med beina i kors :p
 
At man må pause opp i trappen og puste. Og man blir aldri uthvilt, uansett mengde søvn
 
Når du føler deg som en koloss når du tar på deg sokker og sko, og må ha pustepause underveis!
 
Når støttestrømpene blir liggende igjen på badet når du drar på jobb, fordi du ikke får dem på uten hjelp og mannen alt har dratt..
 
... du må stå opp kl 04 etter å ha vridd deg i over 1 time. Sulten, vondt i bekken og tissatrengt :p Skal på jobb om 2 t og 45 min. Blir nok sofaen i dag :(
 
Det tar av i magen under juleavslutning for 4.klasse.....ble litt høy barnesang :p

Jeg var på juleavslutning på tirsdag og merket også at det tok av i magen under syngingen. Tror hun hadde lyst å syne med jeg. :D
 
Back
Topp