Du vet du er gravid når...

Når søvn uteblir pga en aktiv mageboer! :(

Skriver under på den. Kunne sikkert gjort det i natt rundt 02:00 om jeg hadde plukket opp telefonene, men optimisten meg trodde jo at jeg ville sovne igjen på noe tidspunkt :p
 
Du vet du er gravid og det nærmer seg slutten når du nesten blir litt skuffet over ikke å kjenne litt ubehag/modningstegn (kynnere, nedpress o.l.) etter sex :p
 
Når man må sette seg ned på no for å klare å kle på truse, bukser og sokker.. Kan av en eller annen grunn ikke stå på en fot når jeg bøyer meg fremover..:/

Bekkenløsningen kommer nok det av:) kan løfte ett bein om jeg står helt rett i kroppen, men å gjøre det bøyd er faktisk ikke mulig. Ganske merkelig!
 
Når mannen nesten blir skviset ut av senga fordi du tar så stor plass når du snur deg x antall ganger om natta :p
 
Når du nesten blir skviset ut av senga fordi mannen tar så stor plass. Våkner x antall ganger og må be han flytte seg for at der ikke er plass til meg i senga, hverken til å snu meg eller annet. :p
 
Det er som jeg skulle skrevet det selv! :p

Normalt hadde jeg ikke klaget, men nå når magen og bekkenet krever så mye, har det virkelig blitt ett problem. Endt opp med at vi sover dårlig begge to. Jeg fordi jeg ikke for snu meg, mannen fordi han er redd for dytte borti meg eller magen :p
 
Når du har slitt ut (hull der lårene gnister) én av to gravidbukser, og er evig takknemlig for strømpebukser og tights med kjole/tunika til :p
 
Normalt hadde jeg ikke klaget, men nå når magen og bekkenet krever så mye, har det virkelig blitt ett problem. Endt opp med at vi sover dårlig begge to. Jeg fordi jeg ikke for snu meg, mannen fordi han er redd for dytte borti meg eller magen :p

Her sover mannen som en baby hele natta, mens jeg tar igjen søvn når han drar på jobb og jeg får hele senga for meg selv :p
 
- Når du går med sandaler i januar (alltid kjekt med mye vann i kroppen :p )
- Når du ser NED på å gå på shopping (jeg elsker og handle, spesielt til babyer)
 
Når du går på do for og tisse for 100 gang. Tror du er ferdig, men nei. Nå? Nei. NÅ? Ja, eller nei. Haha :D Tørker meg tre-fire ganger hver gang fordi det alltid kommer litt til :p
 
Når du må skjule noen frustrasjonstårer for toåringen som du har prøvd å overtale x antall ganger til å bli med på badet for kveldsstell
 
Gråter når du ser MasterChef Australia fordi ene deltageren fikk flere poeng enn "proffen" i en "cook-off"...
 
Back
Topp