Du sovner ved pcen på jobb mens du sitter å skriver
Heheh...kjenner meg godt igjen på denne! Jeg tok meg en 20 minutters cowboystrekk på stillerommet i dag, helt utslått.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du sovner ved pcen på jobb mens du sitter å skriver
Du vet du er gravid når du spyr på tom mage, og plutselig hører lyden som får deg til å forstå hvorfor det heter å "rope på elgen"Altså, jeg er sulten HELE tia. Hvis jeg er så heldig denne gangen at jeg kommer til termin, så kommer jeg til å rulle
Haha! Akkurat det samme med min 16 mnd jente her. Sitter bøyd over do og brekker meg, så kommer hun listende bort med et lurt smil og skal heelt inntil meg for å se hva jeg gjør.Når du må løpe på do for å spy når du smører skive med leverpostei til guttungen på 16mnd, og han løper etter deg og sitter seg så fint på siden av deg og ser bekymret ut før han begynner å skrattle :-/
Når du våkner kl. 04:00 på morningen av å være såååå sulten, du står opp og føler maten vokser i munnen på deg for så å bli så kvalm at du kaster opp... Weei, dette blir en fin fin uke