Du vet du er gravid når....

Du vet du er gravid når du sovner midt i paradise hotel når det er på det mest spennende :D
 
Stadig er inne på bv forumet for å se om det er skrevet noe nytt ;)

Eller når du sniktitter på babyutstyr ved en hver anledning ;)
 
Når du lager natchos, steiker kjøttdeig. Gjør alt klart å hiver det i ovnen får å så oppdage når en begynne å spise at jeg har glemt å ta på kjøttdeigen:p
 
Når du må løpe på do for å spy når du smører skive med leverpostei til guttungen på 16mnd, og han løper etter deg og sitter seg så fint på siden av deg og ser bekymret ut før han begynner å skrattle :-/
 
Alt er et ork, og du vet at om du anstenger deg på dagen blir du straffet med kvalme på kvelden for det:hungover:
 
Brekker meg når jeg åpner kjøttdeigen. Løper for å kaste opp. Føler meg bedre. Vasker raskt badet, slik at det er koselig å kaste opp. Løper opp for å steike kjøttdeig og spiser taco:rolleyes:
 
Når du må løpe på do for å spy når du smører skive med leverpostei til guttungen på 16mnd, og han løper etter deg og sitter seg så fint på siden av deg og ser bekymret ut før han begynner å skrattle :-/
Haha! Akkurat det samme med min 16 mnd jente her. Sitter bøyd over do og brekker meg, så kommer hun listende bort med et lurt smil og skal heelt inntil meg for å se hva jeg gjør. :dead:
 
Når du griner av "det skjer et under i verden" når du er i kirka for at toåringen skal få kirkebok.

Eller når du dåner av babybilde av ferskingen som ble født i ettermiddag
 
Når du spiser 10stk saftposer på rappen, og begynner å sippe fordi du har spist opp alt
 
Når du begynner å grine fordi mannen kjøpte milkshake med feil smak
 
Når du begynner å gråte fordi du stekte 1 hvitløksbaguett for mye :p
 
Når du våkner kl. 04:00 på morningen av å være såååå sulten, du står opp og føler maten vokser i munnen på deg for så å bli så kvalm at du kaster opp... Weei, dette blir en fin fin uke :cat:
 
Du går rundt hele dagen og er uggen fordi du kjenner en lukt av råtne gulrøtter, men finner ikke ut hvor lukta kommer fra. Plutselig (midt i filmen...) innser du at det er vasen med nelliker som står og dunster! Må få mannen til å kaste blomstene og skylle vasen mens du preiker med elgen på toalettet.. Og så er du klar til å fortsette filmen (men kjenner at du kommer til å sovne... Øyeblikk...)
 
Når du går på butikken og ser etter gulvtepper, men egentlig vil legge deg i ein av utstillingssengene fordi du er så trøtt og sliten...
 
Når du må sitte 10 minutter i bilen før du går inn på jobb fordi det noen sa på radioen fikk deg til å gråte
 
Back
Topp