Du vet du er gravid når....

Når du er bekymra for at vekta ikke flytter seg oppover..
 
Når du gråter og kjefter på samboer for at han har ødelagt trykket i dusjen. Gud a meg, stakkars samboer.. Det er jo ikke hans feil at trykket ikke er så sterkt som jeg skal ha det, selv om det er helt likt som det alltid har vært..
 
Når du gråter av glede fordi du ser på søte rosa baby sokker etter at jordmor har sagt at det er jente
 
Når du spiser. Spiser. Spiser. Og spiser....... (Kommer til å bli såååå feit jeg)
 
Du KLIKKER av han idioten på finn.no som pruter og blir irritert når jeg sier at prisen er den jeg har satt... Æææææææ!
 
Du begynner å gråte masse fordi niesen din har blitt så stor og skal starte i første klasse <3
 
Når man ikke kan tømme oppvaskmaskin for man blir dårlig xD
 
Når en angrer på ar en tok med seg iste og ikke sjokomelk på vei til jobb :(
 
Når du er då hoven i lår og legger etter jobb at du sliter med å få på deg mamma jeansen, den var forøvrig litt løs og slapp når du tok den på deg på morgenen
 
Når du har lyst på alt av mat. Alt frister.:hungry: Kunne tenke seg både det ene og det andre. Tre retters gjerne. Lyst på flere hovedretter. Ligger å tenker på mat mens magen rolmer og kvalmen er under kontroll. Men når du faktisk har fått laget noe som frister så går det rett i søpla etter ett par biter. :inpain: der var kvalmen igjen ja :hungover: gir opp å drømme om mat :sour: men gjør det ubevisst uansett jo. :nailbiting: Matvrak!!!!!:shifty: går mest i youghurt :(laughing4
 
Når du står å griner og er sint på samme tid fordi gubben velger å komme hjem en time senere enn han trenger fra jobb:(
 
Back
Topp