Du vet du er gravid når....

Har angst for ar noen skal få mistanke siden du ikke drikker noe i middagsselskap (bursdag for en god venninne) og ut etter på...
 
Når du nesten kaster opp på grunn av wonderbaumlukt i bilen du låner, eller kjenner all verdens dufter på mils avstan
 
når du sjekker do papiret hver gang du har vært på do og blir like letta når det ikke er der
 
Når du går tur med bikkja og slipper båndet og løper når han gjør fra seg, for så og ringe samboeren fordi man ikke fikser og plukke opp mens man brekker seg...
 
Når du kan lukte at barnet i vogna som trilla forbi, har bæsja :p

Når du brekker deg bare du hoster litt.


Når alt du har lyst på er det du helst ikke skal spise..


Når man får forklarings problemer når man begynner gråte i dyreparken fordi mannen var litt skarp.

Når man lurer på om det er ok å presse litt når man går på nr 2 på do :p
 
Plutselig får ulvehunger (elsker det så lenge det varer, de to forrige gangene fikk jeg ekstern svangerskapskvalme).
 
Når du er sulten hele tiden å ikke har lyst på noenting.. Når du kan gå å spy opp middagen du begynte å spise, for så å gå å spise opp resten når du er ferdig. Når du syns det er vanskelig å svelge en folsyre pille på morran, pga kvalmen. Å når du kan si til samboeren din at du er mega emo i dag, å kjenne at du må kjempe for å holde tårene tilbake mens du sier dette :p
 
Du vet du er gravid når du blir akutt sulten og samboeren er så snill å lager biff med ris, salat og bearnaisesaus! (favorittretten). Deretter, når maten er klar, er jeg kjempesulten og gleder meg til biff. Begynner å spise, og etter en 1/4 av en porsjon blir jeg akutt stappmett, og jeg orker ikke tanken på å spise en bit til! Ble skikkelig kvalm og ble nesten så mett at det gjorde vondt! :p
 
Når storebror sender video av når mamma pakker opp bursdagsgaven sin (hun har bursdag i morgen) og du begynner å grine av glede over reaksjonen hennes :) <3
 
Når mann og barn sover, og du står opp kl. halv fem og spiser fordi du holder på å sulte ihjel. (Så trøtt som jeg er om dagen, så føles det som fullstendig galskap å være våken når barnet sover...!)
 
Back
Topp