Du vet du er gravid når....

Når du kun er brun foran på kroppen etter å ha sittet i sola..... Hvordan i all verden skal en klare å sole beina bak?! :p
 
Du står opp kl.01.30 å lager deg to skiver og spiser dem i senga..
 
Du vet du er gravid når du har hukommelse som en gullfisk... her om dagen så hadde jeg vært på do, og alt går som vanlig helt frem til jeg er ferdig, jeg trekker ned som vanlig men idet jeg trekker ned så glemmer jeg om jeg har trekt ned eller ikke.. Vil påpeke at jeg fortsatt holdt fingeren på knappen og det rant fortsatt vann i toalettet, allikevel så trakk jeg ned en gang til bare fordi jeg ble usikker :)
 
Når man må sove i pausen på jobb og tar fem min ekstra for k det hele tatt våkne etter 30min power nap
 
Når ikke kan gå trapp uten at det føles ut som at du har løpt maraton når du kommer til toppen...
 
Når du kjeder deg så grusomt på jobb (dødtid) og alt du kan finne på er å se på babytøy og mammaklær på ebay.. For så å oppdage at alt dette har du sett på og kategorisert allerede... Boooreiiiiiing... :p oppfinnsomhet og kreativitet er mangelvare...
 
Når folk ser på magen din før de ser deg inn i øya...
 
.... Når du ser deg i speilet, men ikke kjenner igjen personen som står der og ser deg i øynene.
 
Du sliter med å holde deg våken både fredag - og lørdagskveld. Vanligvis ekstremt B-menneske, og glad i å sitte oppe :p
 
... Du legger deg i fin form. Våkner med halsbrann og tror du skal kaste opp middagen du spiste for 12 timer siden. Endelig sovner du igjen...
Flere timer senere våkner du, nok engang med halsbrann og gulper magesyre.

Hæ??? Drittkropp.... :dead::depressed::yuck:
 
Du vet du er gravid når man må ta en liten pustepause etter å ha gått opp trappa...
 
Når du kun er brun foran på kroppen etter å ha sittet i sola..... Hvordan i all verden skal en klare å sole beina bak?! :p
Jeg har funnet en perfekt grop i hagen til magen! Dessverre er det kun lys der et par timer på formiddagen så kan kun legge meg der når jeg har fri... Piknikkteppe, to håndklær og to puter til støtte -og en god bok= gleder meg til godværet kommer igjen!
 
Når du seriøst vurderer og kjøpe en sovestol slik det blir lettere å komme seg opp og ned:p
 
Back
Topp