Du vet du er gravid når....

Haha, jeg kan trøste deg med at du ikke er den eneste. Jeg ser ikke på det, men en kollega av meg fortalte at hun satt å hylgrinte av slankekrigen når hun gikk gravid :)
Hahaha så bra!! Følte meg litt dum også, klarte liksom ikke å slutte å se eller grine:) disse hormonene er morsomme gitt:)
 
Når du ikkje kan gå forbi DVDcoveret til Bambi i platebutikken uten å begynne å grine :p
 
Du veit du er gravid med Hyperemesis når du ligger daudårlig på sofaen og ser på "Ops Jeg er Gravid" på TLC og er misunnelig på damene som kjem inn på akutten med 5 cm åpning uten å vite at dei er gravide..
 
Når du føler du har en unnskyldning for å bruke handicap toalettet:p hadde spist mye mat og hadde sinnsyke bekkensmerter! Så orka ikke å vagge meg inn i en liten bås:p
 
  • Liker
Reactions: VHN
Når du får tårer i øynene av familiesamtalen(foreldre og søsken til begge) på facebook. Ba dem gjette hvilket kjønn de tror det er. Har ul i morgen:)
 
  • Liker
Reactions: VHN
Når tårene presser på fordi mannen kanskje har fått litt større kebab enn meg og jeg synes det er veldig urettferdig :p
Hahaha så herlig! Nå lo jeg godt, er vel den beste gråte historien jeg har hørt så langt! Griner flere ganger om dagen sjøl :p
Komisk og se tilbake på, men der og da verdens undergang :p som jeg sier alltid nå knuser hjerte mitt xD
 
Når man våkner midt på natta med cravings etter is at man helt alvorlig vurderer å gå fra dør til dør for å spørre om noen av naboene har noe is de kan donere bort til meg :hungry:
 
Når du virkelig knyter alle musklene i kroppen etter et nys/host fordi du er sikker på at nå kommer det til å gjøre sinnsykt vondt i magen:p er 19+6 og har ikke blitt vandt til at ligamentsmertene som var helt nederst i starten har gitt seg:p
 
Back
Topp