Du vet du er gravid når....

Oh! En til! Når du kjenner du skulle ønske du fikk litt mer privatliv når sambo og barn starter dagen med å klemme/poke/kose på magen:p
 
  • Liker
Reactions: VHN
Du ligger på gulvet med ekstreme smerter pga gallesteinsanfall og plutselig tenker på hvor mye du gleder deg til å legge deg i sengen å spise fyldig yoghurt med pasjonsfrukt...
 
Du er så oppblåst og full av luft at svigermor trur at ho såg babyen bevege seg inni magen, mens det egentlig berre er... Fis... :p
 
Når du må "sove middag" etter å ha spist frokost...
 
Du har slike søndager:

Sove, spise, sove, spise, repeat :p tydelig at lillevenn er inne i en vokseperiode og trenger avslapping og energi fra mora :D
 
Du har slike søndager:

Sove, spise, sove, spise, repeat :p tydelig at lillevenn er inne i en vokseperiode og trenger avslapping og energi fra mora :D
Jeg viser bare til min kommentar over jeg :hilarious: kjenner meg godt igjen ja!!
 
Du ligger i senga (kl.13.30) og gleder deg til å spise tyrkisk pepper når du først gidder å stå opp. Snart vinner magen over kroppen og jeg står opp...
 
  • Liker
Reactions: VHN
...du må ha middagshvil både før og etter middag!
 
  • Liker
Reactions: VHN
Spiser en stor tallerken med kyllingvinger, får smake en skje av grøten til mannen, og vips så spiser du en stor skål grøt i tillegg...
 
Back
Topp