Du vet du er gravid når..

Når du e superfornøyd med to produktive timer, før du blir kvalm og må legge deg i senga å stirre i veggen.. Blæh!

... når du blir kvalm av å se på matreklame på tv.

... griner av skal vi danse...!

...du oppdager at mens hårkuren sitter og virker i håret ditt hos frisøren, har du prestert å sovne et par sekunder....!!! :O

Når du faktisk vurderer å kjøre ut midt på natta laaaangt vekk for å finne et døgnåpent butikk/bensinstasjon for å kjøpe godis!

Når du spiser Mariekjeks i senga midt på natta mens du snoker på Facebook :-)

.....når du har snakket med kjæresten om hvilke butikker der skal i, og du likevel kjører rett på nærbutikken...... Og dit skulle dere jo IKKE..... :P

- Når du går fra å elske sushi, til å måtte holde pusten når du går forbi der de selger sushi
- Sover hele natta, sover halve dagen og fortsatt er like trøtt
-Det eneste du kan tenke deg å spise er smakløse ting som ikke gjør deg kvalm, loff med hvitost <3
- Begynner å gråte av de minste ting, men skjønner ikke hvorfor :p
- Er så distre at du glemmer å gå av på det tbanestoppet du skal......

- Når du går fra å elske sushi, til å måtte holde pusten når du går forbi der de selger sushi
- Sover hele natta, sover halve dagen og fortsatt er like trøtt
-Det eneste du kan tenke deg å spise er smakløse ting som ikke gjør deg kvalm, loff med hvitost <3
- Begynner å gråte av de minste ting, men skjønner ikke hvorfor :p
- Er så distre at du glemmer å gå av på det tbanestoppet du skal......

Ikke sushi?!?! Måtte jeg ikke komme dit *bank i bordet*

• Liker
Reactions: EJ
når du er så hormonell og sur at du setter deg selv i "skammekroken" og går og legger deg, slik at samboeren din slipper å bli forsuret han også.. ;) hehe, det gjorde jeg i går.. herremin så sur jeg var.. skikkelig MUGGEN!! ;)

Mhm! Har spist det EN gang siden jeg fant ut at jeg var gravid....og nå er det fare for å brekke seg av lukta :( Skikkelig trist!!

Desto mer å glede seg til!

Så utrolig rart at du kan tenke i hodet at det er godt, men så stemmer det ikke...

Back
Topp