Du vet du er gravid når..

.. Løper på do hele natten og hele dagen
.. Føler at alt er et stort ork
.. Snakker om babyen i magen heeeleee dagen med sambo
:cool::cool:

Rasker med deg ALT av salte kjeks i butikkhyllene fordi du bare VET at du kommer til å bli kvalm snart..
Åh, takk for tipset... Grøss, må vel til pers og gjøre det samme! Og rett-i-koppen-supper, det var en av de få tingene som gikk ned sist, med ristet loff... Jeg vet forresten at jeg er gravid ja, når jeg: ...holder magen max inne når jeg er sammen med folk, og slipper den ut med en gang jeg tror ingen ser meg... Og har lyst på salt kveldsmat, spiser ellers helst søt mat om kvelden... ..Er syyykt gira på å få milkshake!! (og det som er såå sunt da o_O, sist måtte jeg bestemme hvor ofte jeg fikk lov å lage meg det, ellers ville jeg jo egentlig ha det hver dag...)

Og det beste for mannen hittil i alle fall: når jeg får en helt vill latterkrampe som varer i mange minutter og tårene triller - av å se på team Bachstad på TV....... Var sånn sist også, får latterkrampe av det utroligste!!! Anbefaler fra sist (eller ikke, jeg så den på slutten av graviditeten, og tissa litt på meg da vi så den): What to expect when you´r expecting... Helt rått å se den litt sent på kvelden litt uti graviditeten gitt...

Kastet opp på t-banen IGJEN!! Midt i morgenrushet :( kaster aldri opp ellers, bare på banen..

når den vante, velkjente, gode tannkremen plutselig smaker HØGG, faktisk så ille at man lurer på om man har tatt rumpesalve på tannbørsten i stedet (men neida, hadde ikke det.. var bare smaksløkene som tilta fullstendig)

når du begynner å grine fordi mannen hadde glemt å sette inn barnesetet i bilen etter gutteturen i helga...

Da du kommenterer på et innlegg og ikke husker det noen timer senere. Slik at du kommenterer igjen! På samme innlegget!

Når du sitter og sipper etter å ha sett 'Trinny and Susannah'-Sverige.... herreguuuud...

når den vante, velkjente, gode tannkremen plutselig smaker HØGG, faktisk så ille at man lurer på om man har tatt rumpesalve på tannbørsten i stedet (men neida, hadde ikke det.. var bare smaksløkene som tilta fullstendig)

Hahaha! Kjenner meg igjen... :)

Back
Topp