.. Løper på do hele natten og hele dagen
.. Føler at alt er et stort ork
.. Snakker om babyen i magen heeeleee dagen med sambo
.. Føler at alt er et stort ork
.. Snakker om babyen i magen heeeleee dagen med sambo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, den var lei!Kaster opp i kiwipose på t-banen. Som var fylt med kantareller.
Åh, takk for tipset... Grøss, må vel til pers og gjøre det samme! Og rett-i-koppen-supper, det var en av de få tingene som gikk ned sist, med ristet loff... Jeg vet forresten at jeg er gravid ja, når jeg: ...holder magen max inne når jeg er sammen med folk, og slipper den ut med en gang jeg tror ingen ser meg... Og har lyst på salt kveldsmat, spiser ellers helst søt mat om kvelden... ..Er syyykt gira på å få milkshake!! (og det som er såå sunt da , sist måtte jeg bestemme hvor ofte jeg fikk lov å lage meg det, ellers ville jeg jo egentlig ha det hver dag...)Rasker med deg ALT av salte kjeks i butikkhyllene fordi du bare VET at du kommer til å bli kvalm snart..
Huff stakkars! Jeg har begynt å gå med hundeposer i vesken, i frykt for å plutselig bli kvalm og sitte i samme situasjon. Hundeposer er genialt da! HahaKastet opp på t-banen IGJEN!! Midt i morgenrushet kaster aldri opp ellers, bare på banen..
når den vante, velkjente, gode tannkremen plutselig smaker HØGG, faktisk så ille at man lurer på om man har tatt rumpesalve på tannbørsten i stedet (men neida, hadde ikke det.. var bare smaksløkene som tilta fullstendig)