Du vet du er gravid når...,

Når du har en etterlengtet barnefri søndag morgen men klarer ikke og sove lenger enn 07.00 fordi du våkner av at det er like før du kaster opp:sick006

Når samboeren står på kjøkkenet kl ti på kvelden og lager brownies til meg :D
DET hørtes ikke feil ut :D bare synd at mannen ikke fungerer på kjøkkenet :p

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015

Når sjokolade, smågodt, youghurt, kaker, boller og andre godsaker blir liggende urørt i flere dager/uker fordi det ikke frister :-O

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Når du står å bannes over at mannen er så flink til å sette på klæsvasken, men ikke henge den opp. Når det eneste jeg har lyst å gjøre er å ikke gjøre noen ting, men vet at hvis den blir liggende surner den og må vaskes helst to gang til for å få vekk lukta som gjør meg kvalm...

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Så lite?? Når jeg skal ha chips kan du femdoble den skålen. :P Jeg er veldig glad i chips og kjøpte inn masse, men øynene er mer sulten enn magen... Ugh...

Sent from my iPhone using BV Forum
Haha skal det spises så skal det spises. Jeg har en liten OCD på slike ting, klarer ikke å fylle opp verken skåler eller glass. Så må hente flere ganger heller. Rart ja jeg vet haha!

Excuse me, Damn that autocorrect!

Når man gråter til sin kjære nesten hver kveld i takknemmelighet for at han står på med barn og leilighet, da det eneste man orker selv er å ligge på sofaen... :)

Når jeg stapper i meg en pose cocopops..det er fy fy egentlig med sjokolade. Vært det et år, men nå klarer jeg bare ikke å styre lysta altså.:-P Og gråter når jeg ser på teen mom..:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp