Du vet du er gravid når...,

Skulle ønske jeg kunne si noe, men ingen symptomer enda i alle fall. Med storesøster hadde jeg masse :p

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Når du våkner hver gang du snur deg fordi du dulta borti puppen...

Sent from my HUAWEI Y300-0100 using BV Forum mobile app

Eller når du faktisk blir forbanna fordi du må på do.... igjen...

Sent from my HUAWEI Y300-0100 using BV Forum mobile app

Når man står opp midt på natta for å spise...:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Flyr på do i ett kjør :);)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Når man aldri helt rekker å bli sulten, fordi man bare MÅ stappe inn noe heeele tiden. Og når man griner av det minste..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Når man ligger våken om natten og lurer på om man skal kjøre å kjøpe godteri :p

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015

Når du er så kvalm at du ikke orker å stå opp :p slet ikke med kvalme i forige sv.skap men sliter allerede nå

Når du sitter på flyet hjem fra Los Angeles og strigråter i 2 timer fordi du ser Disneyfilmen Frozen! Jeg er følsom fra før, og på det tidspunkt hadde jeg ikke testet positivt enda, jeg bare visste det innerst inne ;-)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Samme her.
Begynte å gråte både av film (ikke Disney da), men også av savn, på flyet (dagen før jeg testa positivt, og hadde en steeerk mistanke siden jeg var så sippete av meg)

Husker jeg leste engang en her inne som hadde skrevet noe som "..når du er redd for å drite og nyse for å miste ungen" Det skal jeg innrømme at jeg var. Tihi:dance018 MEN da jeg leste det, måtte jeg le, og har ikke tenkt dette igjen. Når jeg nyser tenker jeg på det jeg leste, men bare ler. Hehe :)

Når man kan sitte å se på babyting på nett en hel kveld :P

Når du går bananas og kjøper halve butikken tom for godteri og ender opp med å ikke orke å spise noe når du kommer hjem fordi du er kvalm ;-)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Når du går rundt som en "zombi" hele dagen fordi du er så trøtt

Ingen klær passer og det ser ut som du har gjennomført en puppejobb! (Jeg er av de heldige som legger på seg når kroppen lukter at du ønsker å bli gravid)

Noen som blir med? Jeg kan begynne ;)

Du vet du er gravid når du går berserk i smågodt disken på en fredag ;) Vis vedlegget 73812
(Potetgullposen er kun med for å vise str ;) )

TuMmY LoVe
Knips, den er ikke med for å spises altså ;)

Excuse me- damn that autocorrect.

Når mannen ringer fra jobb, for å høre hvordan det går med deg, og du må legge på for å kaste opp :p

Back
Topp