Du vet du er gravid når …

Haha huff. Må være rart for de rundt og se når man gjør sånn:hilarious: Hadde nesten samme drøm om edderkopper for noen uker siden. Men jeg satt i senga og rista på alle dynene. For var sikker på jeg så mange edderkopper komme ned fra taket og ned i senga :hilarious:
Det er mye under graviditeten som ikke gir mening :hilarious: Haha uff, da tror jeg kanskje hadde løpt ut av rommet:hilarious:
 
Du gruer deg til å dusje fordi vannstrålen mot brystene er tortur :arghh: og fordi alt av kroppshår er på speed:hilarious:
Å herregud, ja det er visst en greie med hår! Så meg i speilet i litt skarpt lys hin dagen og lå merke til en del ubudne hår på haka!! Heldigvis nokså lyse men, håper ikke det er noe som øker på for å si det sånn:woot:
 
Å herregud, ja det er visst en greie med hår! Så meg i speilet i litt skarpt lys hin dagen og lå merke til en del ubudne hår på haka!! Heldigvis nokså lyse men, håper ikke det er noe som øker på for å si det sånn:woot:
Haha huff. Jeg har bare på de vante plassene heldigvis, men føler jeg må shave leggene to daglig :shifty:
 
... du du er så trøtt at du kjenner det er fullt mulig å sovne sittende ved middagsbordet
 
Back
Topp