Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ender opp med rugsprø med kaviar og hvitost når jeg ikke vet hva jeg har lyst på, men at det er NOEnår du har lyst på noe, men aner ikke hva du har lyst på :/ blææææ
Jeg ender opp med rugsprø med kaviar og hvitost når jeg ikke vet hva jeg har lyst på, men at det er NOE
Ååå, nå fikk jeg lyst på kake!!haha! Litt av en kombo da xD jeg fant endelig noe i går / i natt, rullekake med syltetøy inni
Hihi. Kan sterkt anbefale rullekaken de har på Kiwi NaaaaammmmmÅåå, nå fikk jeg lyst på kake!!
Jaa! Dette Det er ingenting tiltrekkende med mannen akkurat nå, og bare lukten av hans vanlige kroppslukt gjorde at jeg måtte legge meg i motsatt ende av senga her en natt. Ble rett og slett kvalm Håper det går over snart (han lukter ikke vondt til vanlig altså)Du vet du er gravid når du blir dritkvalm av dusjsåpelukta av mannens hår som han vaska imorrest
Har det helt likt! Skjønner ikke hvorfor, stakkar mannenJaa! Dette Det er ingenting tiltrekkende med mannen akkurat nå, og bare lukten av hans vanlige kroppslukt gjorde at jeg måtte legge meg i motsatt ende av senga her en natt. Ble rett og slett kvalm Håper det går over snart (han lukter ikke vondt til vanlig altså)
Ja, jeg vet. Måtte bare være ærlig med ham om det. Men jeg kjente ikke på det da vi la oss i går kveld. Håper det ikke returnerer. Opplever at de fleste symptomene, med unntak av tusen nattevandringer til toalettet, kommer og går veldig. Ingenting er konstant. Heldigvis ikke uggenhet og brekninger heller.Har det helt likt! Skjønner ikke hvorfor, stakkar mannen
Kjente det samme da jeg «var samme sted» som dere. Det gikk nokså fort overHar det helt likt! Skjønner ikke hvorfor, stakkar mannen
Haha huff. Må være rart for de rundt og se når man gjør sånn Hadde nesten samme drøm om edderkopper for noen uker siden. Men jeg satt i senga og rista på alle dynene. For var sikker på jeg så mange edderkopper komme ned fra taket og ned i sengaNår man drømmer x antall ganger i løpet av natta. I natt så gikk jeg delvis i søvne. Har ikke gjort det siden jeg var barn Jeg så en svær edderkopp på størrelse med en katt på vei ned i senga. Jeg skrek til løp rundt på soverommet imens jeg ropte «EDDERKOPP» og mannen min sitt navn om hverandre. Da han slo på lyset er jeg ganske sikker på at jeg kom meg ut av drømmen. Sto midt på gulvet og kunne ikke helt skjønne om det var virkelig eller ikke. Måtte spørre mannen da jeg kom hjem fra jobb om jeg bare drømte om edderkoppen og panikk rundt i rommet, men joda, edderkoppen var en drøm og skriking og panikk var virkelig