Du vet du er gravid når …

Får tannpine allerede… :dead:
 
Jeg ender opp med rugsprø med kaviar og hvitost når jeg ikke vet hva jeg har lyst på, men at det er NOE :shy:

haha! Litt av en kombo da xD jeg fant endelig noe i går / i natt, rullekake med syltetøy inni ❤️:angelic::hilarious:
 
Du vet du er gravid når du blir dritkvalm av dusjsåpelukta av mannens hår som han vaska imorrest :hungover: :hilarious:
Jaa! Dette :hungover: Det er ingenting tiltrekkende med mannen akkurat nå, og bare lukten av hans vanlige kroppslukt gjorde at jeg måtte legge meg i motsatt ende av senga her en natt. Ble rett og slett kvalm:yuck: Håper det går over snart:bag: (han lukter ikke vondt til vanlig altså)
 
Når du kommer hjem fra en uke i syden og føler du har løpt et maraton og må hvile i to dager:joyful: Og når du har gjort ukeshandelen unna, går inn i huset og glemmer alle varene i bagasjerommet. Når jeg kom på det kunne jeg ikke skjønne hvor jeg hadde satt posene! Tok litt tid:pompus:
 
… når du legger brødet i kjøleskapet isteden for i brødboksen.
 
Når du ikke kan spise kjøttdeig lenger, fordi det smaker viltkjøtt/ lam :hungover::jimlad::shy:
 
Jaa! Dette :hungover: Det er ingenting tiltrekkende med mannen akkurat nå, og bare lukten av hans vanlige kroppslukt gjorde at jeg måtte legge meg i motsatt ende av senga her en natt. Ble rett og slett kvalm:yuck: Håper det går over snart:bag: (han lukter ikke vondt til vanlig altså)
Har det helt likt! Skjønner ikke hvorfor, stakkar mannen :(
 
Har det helt likt! Skjønner ikke hvorfor, stakkar mannen :(
Ja, jeg vet. Måtte bare være ærlig med ham om det. Men jeg kjente ikke på det da vi la oss i går kveld. Håper det ikke returnerer. Opplever at de fleste symptomene, med unntak av tusen nattevandringer til toalettet:arghh:, kommer og går veldig. Ingenting er konstant. Heldigvis ikke uggenhet og brekninger heller.:joyful:
 
Når man drømmer x antall ganger i løpet av natta. I natt så gikk jeg delvis i søvne. Har ikke gjort det siden jeg var barn o_O Jeg så en svær edderkopp på størrelse med en katt på vei ned i senga. Jeg skrek til løp rundt på soverommet imens jeg ropte «EDDERKOPP» og mannen min sitt navn om hverandre. Da han slo på lyset er jeg ganske sikker på at jeg kom meg ut av drømmen. Sto midt på gulvet og kunne ikke helt skjønne om det var virkelig eller ikke. Måtte spørre mannen da jeg kom hjem fra jobb om jeg bare drømte om edderkoppen og panikk rundt i rommet, men joda, edderkoppen var en drøm og skriking og panikk var virkelig:hilarious::hilarious:
 
Når man drømmer x antall ganger i løpet av natta. I natt så gikk jeg delvis i søvne. Har ikke gjort det siden jeg var barn o_O Jeg så en svær edderkopp på størrelse med en katt på vei ned i senga. Jeg skrek til løp rundt på soverommet imens jeg ropte «EDDERKOPP» og mannen min sitt navn om hverandre. Da han slo på lyset er jeg ganske sikker på at jeg kom meg ut av drømmen. Sto midt på gulvet og kunne ikke helt skjønne om det var virkelig eller ikke. Måtte spørre mannen da jeg kom hjem fra jobb om jeg bare drømte om edderkoppen og panikk rundt i rommet, men joda, edderkoppen var en drøm og skriking og panikk var virkelig:hilarious::hilarious:
Haha huff. Må være rart for de rundt og se når man gjør sånn:hilarious: Hadde nesten samme drøm om edderkopper for noen uker siden. Men jeg satt i senga og rista på alle dynene. For var sikker på jeg så mange edderkopper komme ned fra taket og ned i senga :hilarious:
 
Back
Topp