Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig! Denne kvalmen er lammendeNår du er kvalm som pokker.. og er misunnelig på random folk pga "så god form" de sikkert er i![]()

Jeg fikk lyst på fiskebollerNår du akutt bestemmer deg for lunsj på maccern!!! Slengte meg ut av rundkjøringen. Sitter og venter på jordbærmilkshake og burger nå… For en vanvittig matlyst!
så da er det bare å komme seg på butikken.Mmm! Alt er digg for tiden! Fiskegrateng med masse smeltet smør på til middag idag! Kos deg med fiskebolleneJeg fikk lyst på fiskebollerså da er det bare å komme seg på butikken.

Jeg også drømmer helt sinnsykt mye rare ting.Når en drømmer at en føder og våkner helt utslitt![]()

Samme her bare at jeg klarer ikke spise det engang, var på halloween fest og det var så mye sjokoladekaker som så såååå gode ut, klarte ikke røre deNår man til vanlig er verdens største sjokolademoms men etter jeg ble gravid spyr jeg hver gang jeg spiser sjokoladeHode har lyst på men kroppen si nei
Men blir jo litt sunnere kosthold
![]()
eneste jeg klarer er en sjelden gang litt av et gullbrød