Du vet du er gravid når…

Når du så vidt har sagt hei til mannen etter jobb før du sovner på sofaen

Mange som sliter med søvn? Jeg våkner gjerne midt på natten,eller tidlig morgen og får søren ikke sove mer. Er ikke det ulogisk? Lager jo et nytt liv,så skulle tro at kroppen sugde til seg all søvn som var mulig.. Er heller ikke så veldig trøtt på dagtid,men er jo kun 4+3 så..

Mange som sliter med søvn? Jeg våkner gjerne midt på natten,eller tidlig morgen og får søren ikke sove mer. Er ikke det ulogisk? Lager jo et nytt liv,så skulle tro at kroppen sugde til seg all søvn som var mulig.. Er heller ikke så veldig trøtt på dagtid,men er jo kun 4+3 så..
Jeg og sliter med søvnen og har gjort det siste dagene! Er 5+1 idag.

Jeg sliter også, våkner mye og står opp tidlig. Trøtt på dagtid men får ikke til å sovne når jeg prøver:wideyed:

Når du våkner annenhver time for å gå på do om natten..hadde det også slikt hele forrige svangerskap foruten om natten før riene startet - da sov jeg hele 6 timer i strekk :hilarious:

Jeg gjorde også det så tidlig, men nå er jeg over til å sove godt, heldigvis! 8+1 nå

Søvn! Seriøst, våkner 03/04 hver natt og sliter med å sove igjen.
Same! Og jeg har en mini som våkner mye, pluss amming så eg blir helt desperat etter å få sove når hun først sover. Likevel ligger jeg der. Lys våken. Sykt frustrerende

Når du er så distre at du nesten heller iskaffe på de nysmørte skivene dine..
og blir rørt av de dummeste ting på tv.

Når du løper og tisser hele tiden.

Når du er småsulten de gangene du ikke er kvalm.

Når du og mannen har forsøkt å se ringenes herre 1 i en hel uke, men du sovner 10 minutter inn i filmen, HVER.GANG!

Når du sovner på sofaen hver kveld 20.00 rett etter du har lagt barnet ditt.

Og så det koseligste:
Når du tar deg til magen med jevne mellomrom uten å tenke over det :Heartbigred

Last edited:
Back
Topp