Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeeeeess!Når du fiiiiser hele tiden![]()
Jeg og sliter med søvnen og har gjort det siste dagene! Er 5+1 idag.Mange som sliter med søvn? Jeg våkner gjerne midt på natten,eller tidlig morgen og får søren ikke sove mer. Er ikke det ulogisk? Lager jo et nytt liv,så skulle tro at kroppen sugde til seg all søvn som var mulig.. Er heller ikke så veldig trøtt på dagtid,men er jo kun 4+3 så..
ÆærhJeg og sliter med søvnen og har gjort det siste dagene! Er 5+1 idag.
Noe herk altså..Samme her!!!Jeg sliter også, våkner mye og står opp tidlig. Trøtt på dagtid men får ikke til å sovne når jeg prøver![]()

Jeg gjorde også det så tidlig, men nå er jeg over til å sove godt, heldigvis! 8+1 nåMange som sliter med søvn? Jeg våkner gjerne midt på natten,eller tidlig morgen og får søren ikke sove mer. Er ikke det ulogisk? Lager jo et nytt liv,så skulle tro at kroppen sugde til seg all søvn som var mulig.. Er heller ikke så veldig trøtt på dagtid,men er jo kun 4+3 så..
Åh så bra! Håper det kommer seg etter hvert daJeg gjorde også det så tidlig, men nå er jeg over til å sove godt, heldigvis! 8+1 nå
Same! Og jeg har en mini som våkner mye, pluss amming så eg blir helt desperat etter å få sove når hun først sover. Likevel ligger jeg der. Lys våken. Sykt frustrerendeSøvn! Seriøst, våkner 03/04 hver natt og sliter med å sove igjen.
Samme! I skrivende stund er klokken 02:50…Søvn! Seriøst, våkner 03/04 hver natt og sliter med å sove igjen.