Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
…eller hvertfall lukter slik
har lav toleranse for parfyme ellers også, får vondt i hodet og blir tett i nesa når jeg treffer folk med (litt for mye) parfyme. men nååå stinker alle verre enn verst. Ja takk til nydusjet og uparfymert kropp
Ja da er det jo best å holde seg unna. Jeg har ett svangerskap der jeg ikke drakk en dråpe kaffe (syns lukta var grusom), og ett der jeg drakk kaffe as usual (minus de siste mnd, var plaget med halsbrann jeg også da!)Er mer det at jeg får halsbrann av det
Feeling you!Når alle rundt deg plutselig har blitt parfymemisbrukere…eller hvertfall lukter slik
har lav toleranse for parfyme ellers også, får vondt i hodet og blir tett i nesa når jeg treffer folk med (litt for mye) parfyme. men nååå stinker alle verre enn verst. Ja takk til nydusjet og uparfymert kropp
![]()
Haha det eneste symptomet jeg har denne uken, så det har jeg gjort flere ganger denne ukaDu vet du er gravid når du går og tar deg på brystene for og sjekke at de fortsatt er ømme, både alene og rundt andre![]()
Alt er normaltHaha det eneste symptomet jeg har denne uken, så det har jeg gjort flere ganger denne uka
Blir litt stressa for å ikke være gravid når jeg har så lite symptomer jeg.
Prøv og ikke sammenligne deg med andre, det prøver jeg påDet var et godt tips. Lett å gjøre det når man vet det er så vanlig å få ulike sympotemer.Alt er normaltPrøv og ikke sammenligne deg med andre, det prøver jeg på
![]()
Da jeg var gravid med første vår begynte jeg å gråte fordi jeg glemte vannflaska mi på kjøkkenbenken. Jeg satt i stua å kikket på denDu griner fordi du ikke finner fjernkontrollen

Og en pose….Når du har kjeks i vesken i tilfelle du blir kvalm
åååå.... det er vondt!Når jeg må sove med sportsbh for puppene er så ømme at jeg våkner av de når jeg snur på meg om natten eller mannen kommer borti![]()
Dette er meg. Fy søren så fort fortvila jeg blir for tiden. HerregudDu griner fordi du ikke finner fjernkontrollen
Stakkars mannen min
Haha jaaaaaa! 100%Når du blir bekymra fordi du har kjenner ubehag i magen, og blir bekymra igjen når du ikke kjenner ubehag i magen![]()
Så bra hun vil forske på flere kostholdsråd også!Drikker kaffe med god samvittighet https://www.med.uio.no/klinmed/fors...ig-trygt-a-drikke-kaffe-nar-du-er-gravid.html