Du vet du er gravid når…

Når du ikke kjenner igjen dine egene smakssanser. På fredag kunne jeg ikke spise taco fordi alt smakte surt.

Når du akutt bestemmer deg for lunsj på maccern!!! Slengte meg ut av rundkjøringen. Sitter og venter på jordbærmilkshake og burger nå… For en vanvittig matlyst!
Jeg fikk lyst på fiskeboller :smiley-bounce012 så da er det bare å komme seg på butikken.

Når en drømmer at en føder og våkner helt utslitt :schocked028:dead::laughing002

Når du er kvalm hele tiden og det eneste som hjelper er mengder av en helt random matvare.
Her er det rå tomater. Og det var sånn de to forrige svangerskapene. :hilarious:

Når man til vanlig er verdens største sjokolademoms men etter jeg ble gravid spyr jeg hver gang jeg spiser sjokolade :depressed: Hode har lyst på men kroppen si nei:schocked028 Men blir jo litt sunnere kosthold:smiley-angelic002

Når man til vanlig er verdens største sjokolademoms men etter jeg ble gravid spyr jeg hver gang jeg spiser sjokolade :depressed: Hode har lyst på men kroppen si nei:schocked028 Men blir jo litt sunnere kosthold:smiley-angelic002
Samme her bare at jeg klarer ikke spise det engang, var på halloween fest og det var så mye sjokoladekaker som så såååå gode ut, klarte ikke røre de :bored: eneste jeg klarer er en sjelden gang litt av et gullbrød

Back
Topp