Du vet du er gravid når….

Du står og venter på bussen med headset på hodet, og hører podcast-episode om Grand Prix og Bobbysocks’ seier i 1985 (Hele historien fra NRK Radio), og må passe på så ikke ansiktet vrenger seg og viser hvor rørt du er :hilarious: :hilarious:

Last edited:
Du står og venter på bussen med headset på hodet, og hører podcast-episode om Grand Prix og Bobbysocks’ seier i 1985 (Hele historien fra NRK Radio), og må passe på så ikke ansiktet vrenger seg og viser hvor rørt du er :hilarious: :hilarious:
haha, kjenner meg sånn igjen :hilarious: Jeg fikk sånn vrengt gråtesmiletryne når låta "space invaders" kom i den ufopodacsten "ukjent" til nrk :hilarious:

...du tror du har fått Linea Fusca, men så går det opp for deg at det er den nedadgående linningen på thightsen som har laget merke på en mage som er full av væske...

Når tannkjøttet blør sånn, ved tannpuss, at det ser ut som jeg kunne steppa inn som vampyr :excited001

Når du ikke er i form og sitter å ser på Netflix hele dagen, og skriver lister på hva man trenger til babyen og i fødebaggen. Tross for at man ikke trenger det på 6 mnd :hilarious:

Det går heilt fint å droppe røyken å snusen så lenge lille har det fint<3

Når du har såååå lyst på pinnekjøtt, å du kan ikke vente et døgn på utvanning.. vanna ut 2 timer + skifta vann under koking = tilfredstillt gravid kvinne og litt salt pinnekjøtt, men ikke så mye at vannmugga sto på høykant:happy:

Back
Topp