Du vet du er gravid når….

Når rundstykker med smør høres ut som en ypperlig middag. Forferdelig lei av all mat, alt som frister er de kjipe tingene som ikke smaker noe som helst.

Hver dag, flere ganger om dagen, gjorde det faktisk for 3min siden når jeg la inn symptomene mine på Flo-appen

Når kveldskosen i senga består av meg som gulper, raper og uffer meg over formen :shy: Men andre ord…det blir lite kveldskos for tiden

Vet du er gravid når du blir stresset for at det snart er 2 timer siden du har spist og du må få i deg mat før kvalmen blir for ille for å spise og ødelegge de neste dagene før det roer seg.

Og du blir sjekker at du alltid har loveharts i lomma før du forlater huset så du kan stoppe sure oppstøt.(prøvde medisin men fikk det bedre med 1-2 loveharts)

Vet du er gravid når du blir stresset for at det snart er 2 timer siden du har spist og du må få i deg mat før kvalmen blir for ille for å spise og ødelegge de neste dagene før det roer seg.
Kjenner meg veldig godt igjen! Bortsettfra at jeg alltid innser sulten for sent :(.

Du ser ramper til f.eks. togplattform, og tenker "der skal viii gåååå :smiley-bounce012 ". Sentertoalettene med stellebord gir samme feeling:knegg:

Back
Topp