Ah, artig da. «Min» jordmor i forrige svangerskap var også med i serien. Og så kjenner jeg to av parene som er medSamma her
Trur eg ender opp med ein av jordmødrene i den serien som jordmor under svangerskapet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, artig da. «Min» jordmor i forrige svangerskap var også med i serien. Og så kjenner jeg to av parene som er medSamma her
Trur eg ender opp med ein av jordmødrene i den serien som jordmor under svangerskapet
Hahaha, det gjorde jeg når jeg gikk første i 2018. Men aldri møtt noen i ettertid som jeg vet.haha. håper jeg finner mer spennende denne gangen. Blir så rørt og tuter i vei, så det blir kun underholdning når jeg er aleineSamma her
Jeg gråt akkurat av tanken på alle de hjemløse hundene i puerto rico som er ute i orkan…Når du blir rørt eller begynner å grine av den minste ting, begynte nesten å grine på butikken hin dagen fordi de hadde ferske aprikoser i frukt avdelingen, ikke mitt stolteste øyeblikk for å si det sånn
Det er slikt eg gjerne gjer til vanlig.Jeg gråt akkurat av tanken på alle de hjemløse hundene i puerto rico som er ute i orkan…
Hehe huff… minner meg litt om hvordan det var forrige graviditet. Når jeg luftet hundene på morgenen var det ingen vits å gjøre det etter frokost, for det var så og si alltid en runde med oppkast under luftingen. Ekstra artig i et borettslag med hus «overalt», så heldigvis aldri noen da det som regel var veldig tidlig på morgenen, men det kan jo ha stått noen i vinduene.Du vet du er gravid når du må beregne ekstra tid om morgenen slik at du rekker å kaste opp ett par ganger på vei til bussen
Det hjelper i allefall å vite om detDet er slikt eg gjerne gjer til vanlig.
Det er ein berg og dalbane å gå gravid
Hahahaha det gjør mannen her også... finnes ikke noe som er mer irriterende! Spesielt når han spiser yoghurtNår du glefser til mannen din fordi han SKRAAAAPER i pastabollen med gaffelen for hundreogsøttifemtende gang. "Herregud, det er TOMT nå!!! Hent deg mer da, om du skal ha, men GI DEG med den FAENS skrapinga". For så å sette deg i andre enden av sofaen etterpå, fordi han puster irriterende.