Du vet du er gravid når….

Samma her :p

Trur eg ender opp med ein av jordmødrene i den serien som jordmor under svangerskapet:p
Ah, artig da. «Min» jordmor i forrige svangerskap var også med i serien. Og så kjenner jeg to av parene som er med :happy:

Samma her :p

Trur eg ender opp med ein av jordmødrene i den serien som jordmor under svangerskapet:p
Hahaha, det gjorde jeg når jeg gikk første i 2018. Men aldri møtt noen i ettertid som jeg vet.haha. håper jeg finner mer spennende denne gangen. Blir så rørt og tuter i vei, så det blir kun underholdning når jeg er aleine :laughing025

Når du blir rørt eller begynner å grine av den minste ting, begynte nesten å grine på butikken hin dagen fordi de hadde ferske aprikoser i frukt avdelingen, ikke mitt stolteste øyeblikk for å si det sånn :rolleyes:
Jeg gråt akkurat av tanken på alle de hjemløse hundene i puerto rico som er ute i orkan…

Du vet du er gravid når du må beregne ekstra tid om morgenen slik at du rekker å kaste opp ett par ganger på vei til bussen
Hehe huff… minner meg litt om hvordan det var forrige graviditet. Når jeg luftet hundene på morgenen var det ingen vits å gjøre det etter frokost, for det var så og si alltid en runde med oppkast under luftingen. Ekstra artig i et borettslag med hus «overalt», så heldigvis aldri noen da det som regel var veldig tidlig på morgenen, men det kan jo ha stått noen i vinduene.

Når du griner først fordi maskina gir mørke flekker på klærne, selv om jeg har vasket maskina, og kjørt maskinrens på 95 grader i tom maskin. Også innser du at favorittklærne til frøkena har fått flekker, også leser du på nett at det kan være muggflekker. Så da vil jeg helst kaste klærne. Men det er mye klær det er snakk om. Også går du i dusjen for å ikke vise din bedre halvdel at en griner. Og der fortsetter tutingen, da dusjen er litt tett, jeg får dusjstrålen rett i fjeset pga noe problemer med dusjen.
Og videre griner jeg fordi sambo ikke har noen forslag til meg ang maskina. Også griner jeg fordi jeg ikke føler vi har råd til ny maskin (som var eneste forslaget til min bedre halvdel). Også fortsetter jeg å grine, fordi jeg får så vondt av yngste hvor jeg i dag oppdaget et skikkelig eksemutbrudd. Også kom jeg på at eldste ikke får vært med på aktiviteten i morgen Mest trolig, fordi jeg må på møte på jobb. Også fortsetter jeg å grine, fordi jeg griner. Fordi jeg hater å grine, og det gjør så vondt æ grine, og nesten umulig å stoppe flommen av tårer. Også står jeg der akutt sykt kvalm og frykter jeg skal kaste opp, så griner jeg videre pga det. Også griner jeg fordi jeg ikke synes det finnes noen fine barnevogner der ute, og sambo er totalt uinteressert i å se på vogn med meg, fordi det er for tidlig. Og jeg kunne nok akkurat nå skrevet en lang bok om alle disse hormonene som løper løpsk. Men om jeg ikke slutter nå, så kommer jeg nok på enda mer å grine for, og da tuter jeg nok bare enda mer.

Takk for meg :smiley-ashamed008 :laughing025 :laughing025 :laughing025 :laughing025

Når du glefser til mannen din fordi han SKRAAAAPER i pastabollen med gaffelen for hundreogsøttifemtende gang. "Herregud, det er TOMT nå!!! Hent deg mer da, om du skal ha, men GI DEG med den FAENS skrapinga". For så å sette deg i andre enden av sofaen etterpå, fordi han puster irriterende.

Når du glefser til mannen din fordi han SKRAAAAPER i pastabollen med gaffelen for hundreogsøttifemtende gang. "Herregud, det er TOMT nå!!! Hent deg mer da, om du skal ha, men GI DEG med den FAENS skrapinga". For så å sette deg i andre enden av sofaen etterpå, fordi han puster irriterende.
Hahahaha :laughing002 det gjør mannen her også... finnes ikke noe som er mer irriterende! Spesielt når han spiser yoghurt :oops:

Når du blir kvalm av å tenke på kaffe, men plutselig krever kaffe, løper og kjøper en fancy dyr kaffe på kafeen og kaster alt opp 10 min senere..

Back
Topp