Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også sånnNår du blir rørt eller begynner å grine av den minste ting, begynte nesten å grine på butikken hin dagen fordi de hadde ferske aprikoser i frukt avdelingen, ikke mitt stolteste øyeblikk for å si det sånn
Det er bra vi er flere!Jeg er også sånn
Jepp!Går i nesting-modus og får lyst til å gå amok på netthandel av babyklær og stæsj! Men som vi ikke trenger, for vi har alt vi trenger fra før. Og ser på bæretøy og diverse...selv om jeg har det og!
Enig!Du vet du er gravid når du er kvalm fordi du er sulten, men når du har fått i deg mat er du kvalm fordi du har spist
Åh, jeg griner også hver gang jeg ser en fødsel på tv!Når du griner fordi du så en fødsel på tv. Og bare gleder deg, og håper at det blir baby i mai. Men aller helst skulle du allerede vært gravid i 9 måneder, og fått baby nå veldig snart
Dette! Hahahaha!!Har dere noen gode?
Du vet du er gravid når du konstant tar deg til puppene for å sjekke at de enda er ømme
Kjenner meg igjen!Når du griner fordi du så en fødsel på tv. Og bare gleder deg, og håper at det blir baby i mai. Men aller helst skulle du allerede vært gravid i 9 måneder, og fått baby nå veldig snart
Samma herJeg så gjennom alt av Fødeavdelingen sist graviditet og tutet ivei