Du vet du er gravid når…

Han lagde soveplass til meg i boden akkurat xD xD
 

Vedlegg

  • 878C09B9-6510-48AC-BEB9-E1950E89A972.jpeg
    878C09B9-6510-48AC-BEB9-E1950E89A972.jpeg
    392,8 KB · Visninger: 69
Når du ikke syns Ritz kjeks smaker noe godt den ene dagen, mens det neste dag er noe av det beste du har spist hele uka :hilarious:
 
Når du hele dagen går å klemmer på puppene for å se om de er fortsatt like øm som de var for 2 minutter siden :hilarious:
 
Enig, ALT med en intens lukt gjør meg kvalm. Om det er parfymelukt, mat, you name it. Blehhh


Å gå igjennom butikken eller kjøpesenter er tortur om dagen! Spyr nesten i fiskedisken, gråter nesten fordi jeg har så lyst på kanelbolle når jeg går forbi bakeriet osv xD
 
Når du lager ostesmørbrød og ved ett uhell tar på kanel istedenfor grillkrydder men spiser det likevel xD
 
Når det går 3-4 dager mellom hvert dobesøk! Tarmene jobber virkelig sakte om dagen :hilarious:
 
Har blitt så hormonell, men prøver heletiden å innse det i tide og får samtalen over på noe annet:hilarious:Jeg som sier alt jeg får for meg, før jeg tenker. Må holde tunga rett i munnen om dagen..
 
Når alt du tenker på er når neste gang du har mulighet til å sove er, og skulle ønske at det egentlig var hele tiden :sleep011 Har vært zombie på jobb denne uka
 
Du holder på å klikke på noen frekke bitches, og er NESTEN så smålig at du skriver en lapp og legger igjen under viskeren når de går inn på kjøpesenteret:laughing002 trooooor det er hormonene som fikk meg til å koke og faktisk vurdere den lappen, og ikke noe jeg hadde vurdert ellers:p
 
Nesten begynner å gråte av frustrasjon når svigermor kommer fra handletur med mannen min og har med seg orkidé til meg. Jeg har akkurat venta på at orkideer vi har hatt i 7 år skulle slutte å blomstre så jeg med god samvittighet kunne kaste de :angry4
Det måtte de da skjønne av orkideene som står rett utenfor døra at jeg er lei orkideer, de bare har ikke kommet lenger fordi jeg ikke har hatt ork til å gjøre noe mer med de :hungover:

#hormonella ass
 
Når du ikke kan puste med nesen når du er i kjøleskapet eller på matbutikken :meh:
 
... Når du har vært uten søtsaker i et halvt år og klart deg helt utmerket, og så plutselig går og lengter etter godteri dagen lang :hilarious:
 
Når du kun hadde lyst på ÉN eneste ting til middag, en spesifikk fjordland, men de er utsolgt. Og du begynner nesten å gråte når du legger på med mannen som informerer:laughing002

Word!
Lå to timer på soverommet og gråt i dag fordi mannen ringte å sa de ikke hadde grønnkål på butikken. Hvilken butikk er det som ikke har grønnkål da?!:hilarious:
 
Når mannen rømmer huset for å slippe å være rundt hormonella :wacky: alt han gjør irriterer meg og jeg går og pirker på han, og etterpå begynner jeg å gråte fordi jeg har dårlig samvittighet
 
... Når du har vært uten søtsaker i et halvt år og klart deg helt utmerket, og så plutselig går og lengter etter godteri dagen lang :hilarious:
Her er det omvendt,pleier å ha et eller annet godt hver dag. Nå kan jeg ikke huske sist jeg spiste sjokolade:p
 
Back
Topp