Du vet du er gravid når…

Når man er på tur med hundene og blir helt amazed over hvor godt og intenst gresset og trærne lukter:hilarious:

Har ikke trent ordentlig siden jeg fikk positiv test. Idag gikk jeg bare 2km og fikk «voksesmerter» aktige smerter i lårene :P

Du vet du er gravid når man har en bunke med brukte, positive strimmeltester gjemt på badet :hilarious:

Du vet du er gravid (eller kanskje bare trenger briller?) når du smiler fordi du ser ei dame som går ca 20 meter foran deg med barnevogn, for deretter å oppdage at hun går med rullator når du etterhvert kommer nærmere :laughing021
Herremin, da måtte jeg ærlig talt le for meg selv!

Når det gjør vondt å dusje fordi du har så ømme pupper

Når det gjør vondt å dusje fordi du har så ømme pupper
Haha, kom ut av dusjen for typ 10 minutter siden og merka akkurat dette! Fyyyy så ubehagelig når vannstrålen traff rett på niplene:inpain: Det skal nevnes at jeg alltid har hatt følsomme nipler altså, men merker at graviditeten har gjort det betraktelig verre:dead:

Når du går å småspiser litt hele tiden i frykt for å bli kvalm :p

Haha, kom ut av dusjen for typ 10 minutter siden og merka akkurat dette! Fyyyy så ubehagelig når vannstrålen traff rett på niplene:inpain: Det skal nevnes at jeg alltid har hatt følsomme nipler altså, men merker at graviditeten har gjort det betraktelig verre:dead:
Haha jaa blir ordentlig forsterket i graviditeten!!

Når du benytter en gråværsdag midt på sommeren til å gå i high waisted skinny jeans, fordi du vet det er begrenset med tid igjen som du får på deg de buksene på en laaang stund:joyful:

Når du må spise kiwi til frokost for å få fart på fordøyelsen. #hardmage

Når du må stå opp av senga for å tisse opptil flere ganger i løpet av natta :eek:

Når du får krampe i livmor etter orgasme:rolleyes:

Når du nettopp har vært på do, en liten tur ut i stua så må du jaggu gå en liten tur til på do før du går og legger deg igjen ‍:p

Flere som stinker ned huset med promp? Det er så ille at mannen bytter på å true med skillsmisse og at han må sove på sofaen xD

Back
Topp