Du vet du er gravid når…

J_1990

Glad i forumet
Marshmallows 2022
Du vet du er gravid når du har bedre luktesans enn hunden din… :joyful:
 
Last edited:
Når du blir bekymret for smerter også viser det seg at det bare er en promp som måtte ut :hungover:
 
Når man gråter av lykkelige øyeblikk i barnefilmer. Spesielt gjenforening av foreldre og barn.:sad010
 
Når du plutselig må tisse til alle døgnets tider, og tissetrangen sjeldent gjenspeiler den faktiske mengden urin som kommer ut:wacky:
 
Du blir helt sinnsykt fort andpusten og sliten!
Ser på Fitbiten min da vi var ute å gikk tidligere i dag,bare helt rolig,130 i gjennomsnittspuls?!?! :hilarious:
 
Du blir helt sinnsykt fort andpusten og sliten!
Ser på Fitbiten min da vi var ute å gikk tidligere i dag,bare helt rolig,130 i gjennomsnittspuls?!?! :hilarious:

Jeg hadde 143 i gjennomsnittspuls på en runde jeg vanligvis har sånn 101 i puls, Max puls var 162 I NEDOVERBAKKE :wtf
 
Jeg har så ekstrem luktesans, jeg trodde stedatter på 11 lå å prompa hele tiden, men det var såret etter operasjonen som væska litt (helt normalt) og det er bare jeg som kjenner den ekstremt vonde lukta, så mulig den ikke eksisterer
 
Når du ligger der å aner fred og ingen fare,å så plutselig nyser og det riiiiiiiiver til i magen!:shaking2 Ligamensmerter er ingen spøk:hilarious:
 
Når du kun hadde lyst på ÉN eneste ting til middag, en spesifikk fjordland, men de er utsolgt. Og du begynner nesten å gråte når du legger på med mannen som informerer:laughing002
 
Du vet du er gravid når du blir glad av å ha vonde pupper og føle deg uvel :p
Denne er så sant! Kan gå hele formiddagen uten ømme pupper og så snur hele humøret så fort man kjenner bittelitt ubehag:hilarious:
 
Denne er så sant! Kan gå hele formiddagen uten ømme pupper og så snur hele humøret så fort man kjenner bittelitt ubehag:hilarious:
Samme her! Selv sliter jeg foreløpig ikke med stort annet enn syyyykt ømme pupper:p Men mannen må jo tro jeg har klikka helt stakkars, for når puppene får noen sånne "smertetopper" innimellom tar jeg meg til brystet, ansiktsuttrykket mitt lyser ubehag, samtidig som jeg ler og verbalt gir uttrykk for smerten :hilarious:
 
Back
Topp