Du vet at du er gravid når...

Får påminnelse fra womanlogappen at en har glemt en periode :)

Oppi alt har jeg egentlig glemt å glede meg over å slippe menssmertene.... Plaget med store smerter særlig den første dagen..
 
Når du begynner grine da din kjære (som bare prøver å være snill) lager middag, men krydrer maten din med urter som gjør deg kvalm. For at du dermed nekter å spise noe resten av dagen og skylder på ham.
 
Når du føler for å slå sidemannen på bussen hardt i hodet fordi h*n stinker av røyk. -.-
Hvorfor i "#"%#"#¤ må de sette seg på de reserverte plassene alltid?
 
Hehe, akkurat det samme gjorde jeg til første legekontroll:p


Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe :p glemte det i dag også. Hjelpe! Nå står glasset på dolokket klart til i morgen :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når dama ved siden av deg på bussen gjesper, og du brekker deg fordi ånden er for j........


Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Når mannen vil lage gryterett til middag og du nekter. Men blir overlykkelig for å få dette: ImageUploadedByBV Forum1400048892.550103.jpg
Hihi:D naaaaaaaam


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Looool wtf? Stekt tacokjøtt med ris og agurk? Tihi


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Haha xp

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Når man spiser frosne reker som kveldssnacks;)
 
Når du begynner å grine av fødselsprogrammer på TV og den fødende får babyen på brystet for første gang!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fordi du brått helt uten grunn blir eksepsjonelt grinete!
:angry:angry4:smiley-angry016:cussing:director:angry5:violent001
 
Når du midt under matlaging blir så trøtt, at du skrur av plata og tar en lir på sofaen! Mannen kan fortsette når han kommer hjem


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mener, tar en LUR....


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når du midt under matlaging blir så trøtt, at du skrur av plata og tar en lir på sofaen! Mannen kan fortsette når han kommer hjem


Sent from my iPhone using BV Forum
Kjenner meg igjen i den....
 
Back
Topp