Du vet at du er gravid når...

Hehe :-D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Haha :D er noen rare hormoner som flyr rundt i oss nå ja.
 
Du roper AOU hver gang du bøyer deg fremover, og når du bøyer deg opp igjen.. ****** Bekken ! Auch !
 
..når du gråter fordi det bare var kjedelige nyheter i avisen! :eek:
 
Når du får ligamentsmerter hver gang du strekker deg!
 
Når du bare klarer på en stripe av kvikk lunsjen du elsker så høyt!
 
når du glemmer alt mulig rart, balsamen i håret, å slå på steikovnen der brødene står å prøver å bli ferdig, ha vann i kommen så kyllingen tiner osv osv :p
 
Når du krangler om våtservietter med din 7 år gamle nevø og begynner å gråte og le fordi du først da skjønner at det er hormonene som har det morsomt med deg, Haha! Jeg og nevøen min har et slags søskenforhold og begge to er like sta :p søstra mi lå med latterkrampe når hun så at tårene kom fram hos meg.. Hormoner.... Måtte forklare til nevøen min etterpå at gravide kan oppføre seg litt rart av og til og at det ikke var meningen at det skulle gå ut over han :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når du har kuttet ut å se fødeavdelingen fordi du griner like mye som om du skulle ha vært den fødende kvinnen på tv. Å når morgenkvalmen melder sin ankomst...


Bruker den der tulletelefonen.
 
Når du gråter hele tiden av den minste ting! Nok at noen gir meg en klem
 
Når du begynner å hylgrine fordi bikkja stjal hele melkerullen din og tygget den i stykker. :-( Har så lyst på sjokolade! *snufs*
 
Når kjæresten skulle varme rundstykker i ovnen til frokost men glemte de inni ovnen og de ble svidd og uspiselige, som førte til tårer i øynene på en sulten hormonella!
 
Når man spiser mer snacks og godteri enn man spiser mat :O Kvalmemonsteret krever sitt
 
Når man glemmer barnehagesekken, matpakke og parkdress hjemme for andre gang på en uke..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp