Du vet at du er gravid når...

Når tårene plutselig begynner å renne og du ikke skjønner hvorfor. En 10 minutters grining ble det på meg i sted. Helt rart! :)
 
Når du raser i timen fordi noe ikke passer sånn som du trodde, så du gjemmer deg på do for at folk ikke skal se at du gråter.. Takk for gode venner som vet om dette som kom å trøsta lille hormonelle meg!


Bruker den der tulletelefonen.
 
Halsbrann!

<3lille spire, november 14 <3
 
Når du synes at vaniljeis med sylteagurk høres godt ut! o_O

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Når du griner, nei rettelse hulker to ganger til en Disney animasjonsfilm :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når ingen andre en meg selv får se på/høre på/snakke om Alexander Rybak! ...hormoner ♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Når man blir forbanna(!) i stedet for bare litt irritert på mannen fordi han ikke ga deg en tallerken når du spurte! Og gråter 5 ganger i løpet av ettermiddagen/kvelden fordi dere krangler(les: du er forbanna på ALT i tillegg til at mannen er sløv), fordi mannen spør hvorfor du blir så sint, og fordi du er sliten.
Uff, deilig med senga nå :D Tøft med alle hormonene!:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er superhissig! Var en påkjenning å skulle søke skole. Alt var jo bare et makk og jeg irriterte meg voldsomt over systemet som ikke gjorde akkurat som jeg syntes det burde. Skjemaskrekk!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når du i ferien har dusjet, ryddet, spist frokost OG vært på skitur innen kl 10 og lurer på hva i huleste skjedde?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når du begynner å grine av High school musical og blir hissig og begynner å grine når mannen spiser kiwin, som æ bare MÅ HA!!!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hehehe :p Merkelige ting man tar seg selv i som gravid :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blir irritert fordi samboeren hjelper til å strikke babyteppet som JEG skulle strikke alene ;) men greit med hjelp da...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når man kaster opp på parkeringa ved butikken pga morgenkvalme...

Den skjedde meg nylig...Tak og lov at jeg orket bare litt drikke den morgenen...
 
Når man skal på do etter noen har dusjet og det kjennes ut som en badstue.. ble så kvalm av varmen at jeg måtte kjappe meg ut:angry2
 
Blir irritert fordi samboeren hjelper til å strikke babyteppet som JEG skulle strikke alene ;) men greit med hjelp da...


Sent from my iPhone using BV Forum

Jøsses! Kan typen din strikke? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når man kaster opp på parkeringa ved butikken pga morgenkvalme...

Den skjedde meg nylig...Tak og lov at jeg orket bare litt drikke den morgenen...
Haha! Hadde en lignende episode da jeg var gravid med førstemann. Var på vei til gym på skolen, men endte opp i buskene for å kaste opp. Så stoppa det en mann for å hjelpe meg som ga meg sin nye tyggispakke fordi han syntes synd på meg. :p aldri vært så flau før!


Bruker den der tulletelefonen.
 
Back
Topp