Du vet at du er gravid når…

Sover og helt rævva! Og sliter så med å sove. Trodde xonvea ble å hjelpe på, men kjenner ingenting trøtthet etter å ha tatt to på kvelden

Er Hangry 24/7. selvom jeg har spist for jeg blir ikke mett. Går rundt og er hun i snickers reklamen :laughing002
Hehe ja, noen timer til jeg kan spise enda.. Prøver å ha faste light… Er vant til periodisk faste, prøver å få til 14-16 timer, litt kortere i helgene da… Ikke fordi jeg skal slanke meg, men unngå å spise hele tiden, og ikke gå opp for mye. Drikker MYE, går i mye kullsyre vann med smak :)

Hehe ja, noen timer til jeg kan spise enda.. Prøver å ha faste light… Er vant til periodisk faste, prøver å få til 14-16 timer, litt kortere i helgene da… Ikke fordi jeg skal slanke meg, men unngå å spise hele tiden, og ikke gå opp for mye. Drikker MYE, går i mye kullsyre vann med smak :)
Faste light høres bra ut. Jeg må prøve å unngå å spise så mye. Er ikke så langt inn i svangerskapet. Fastet litt før egguttak og innsett av egg. Men har ikke klart det etter jeg ble gravid. Kullsyre vann med smak skal jeg begynne med:)

Begynte å storgrine i dag fordi kjæresten min varter meg sånn opp med drikke, frukt osv.
Når han spurte om det var pga kvalmen jeg gråt, så sa jeg bare « nei, er fordi du er så god mot meg!».
Gravidtårer as!

Faste light høres bra ut. Jeg må prøve å unngå å spise så mye. Er ikke så langt inn i svangerskapet. Fastet litt før egguttak og innsett av egg. Men har ikke klart det etter jeg ble gravid. Kullsyre vann med smak skal jeg begynne med:)
Ja, det er hardt, men prøver å minne meg på at det er hardere å bli kjempetung, og ta tak etterpå :happy090 Masse drikke og kvalmestillende fungerer greit. Tar et par skiver sitron oppi selv under fasten av og til, så LITT slack har jeg.

…du begynner å gråte når du ser at «faren» bak Karsten og Petra (som de to yngste barna ELSKER) er død :sad015

Back
Topp