Du vet at du er gravid når…

…når du innser at du er den eneste som tar på puppene dine for tiden, og bruker de som målestokk på hvor gravid du er til en hver tid…. :smiley-bounce022 (Mannen er livredd for å komme i nærheten av de.. auauau)

…når du innser at du er den eneste som tar på puppene dine for tiden, og bruker de som målestokk på hvor gravid du er til en hver tid…. :smiley-bounce022 (Mannen er livredd for å komme i nærheten av de.. auauau)
Hahaha, jeg går rundt og kjenner på brystvortene mine heeele tiden :hilarious:

Alle håndsåper lukter vondt..! But seriously.. what do do? Bytta til mild Dove nå. Men tilpgmed den lukter! Blir ennå kvalmere av at det lukter rar såpelukt fra fingrene hele tiden..! Noen av dere som vet om noe 100 % nøytralt?:)
Sonett såpestykke! Noen life-butikker (eller andre helsekostbutikker) har, men sykt billigr på nett også. Lukter absolutt ingenting. Hilsen noen som er veldig sensitiv for lukter selv når ikke gravid (men nå 10 ganger verre). Hadde et familiemedlem på besøk her i går som dynka seg i parfyme, måtte lufte og tenne lys i hele huset etterpå :rolleyes: :bag:

Du må opp og tisse 5 ganger om natten uten å ha drukket noe som helst :dead:

Begynte å gråte fordi noen hadde tissa på doringen på jobb, og jeg da måtte gå enten på gamle herretoalettet eller ned i kjelleren hvor det lukter kloakk.

Endte opp med å gå ned to etasjer ned til kjelleren, og brakk meg av lukta. Dusj i samme rom som toalett, og dusjen brukes aldri = tørt avløp = kloakklukt

Back
Topp