Du vet at du er gravid når…

Når man for 3.gang(tenkte dette de 2 siste graviditetene) tenker " åh shit, er det virkelig så kvalm man føler seg som gravid ", men samtidig blir litt "glad" for å være kvalm

Når man får så sinnssyke drømmer at det føles som en annen verden" våknet litt sliten idag,av at jeg etter ca 4 tisseturer hadde drømt jeg hadde et lite sår ved magen,som legene plutselig oppdaget var arret fra forrige KS hadde gått opp og jeg måtte akutt opereres...slitsom natt egentlig

Når mannen plutselig støvsuger masse, bemerker at vi må vaske mer, skifter på sengen flere ganger i uken, er livredd for å puste på deg, tygger tyggis/tar pastiller hele tiden, sender daglige meldinger om hvordan du føler deg i dag (ift.symptomer) og er klar på sekundet til å skaffe hva enn man måtte ønske akkurat NÅ…:smiley-bounce016

Når mannen plutselig støvsuger masse, bemerker at vi må vaske mer, skifter på sengen flere ganger i uken, er livredd for å puste på deg, tygger tyggis/tar pastiller hele tiden, sender daglige meldinger om hvordan du føler deg i dag (ift.symptomer) og er klar på sekundet til å skaffe hva enn man måtte ønske akkurat NÅ…:smiley-bounce016
Haha ja det er så deilig, min spretter opp av sofaen og henter det jeg vil ha, legger gledelig ungene etc. :p

Du har mareritt om at du glemte kostholdsrådene og spiste masse kald blåmuggost på middag :hilarious: Glad det bare var en drøm :shy:

Du våkner 5:30 og blir lettet for at det ikke var tidligere :hilarious:
Våkna 4 her :happy090 Og får ikke sove mer. Er SULTEN også. Men la meg heldigvis tidlig i går, så det går bra. Gikk ned og tok over for mannen så han fikk sove mer (hørte ungen våkna)

Våkna 4 her :happy090 Og får ikke sove mer. Er SULTEN også. Men la meg heldigvis tidlig i går, så det går bra. Gikk ned og tok over for mannen så han fikk sove mer (hørte ungen våkna)
Pleier å våkne 4 selv, så dette var luksus :hilarious: Våkner også veldig sulten, alltid o_O

Våkna også sulten i dag.

Men det med å våkne kl 0530 er nok «du vet du mamma» her. Har en som fortsatt våkner ofte på natten, så har konstant for lite søvn selv om jeg legger meg tidlig.

Back
Topp